Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als ge al mooie winsten hebt, dan kan je dat wel doen. Eventueel uw inleg omzetten in BTC of ETH en uw winst in de coin laten zitten. Het is geen exacte wetenschap dat de alts gaan meer stijgen dan BTC, voor hetzelfde geld is het omgekeerd!
Ik voel mij persoonlijk meer op mijn gemak met BTC of ETH dan wanneer het grootste deel in alts zou zitten.

Weer een zuren die zelf spijt heeft dat hij geen Bitcoin heeft en die dus wat FUD komt verspreiden.

Ja kan het afdoen als FUD, maar ik vind het een beetje kortzichtig om hier geen denkoefening rond te maken als je voor lange termijn in crypto belegd wil zijn. De grijze zone en het "goede huisvaderprincipe" zal niet eeuwig getolereerd worden. As de overheid belastingen kan heffen, dan zullen ze die kans niet laten liggen. Als je daar geen rekening mee houdt ben je gewoon naïef.

Het is wel elke bull market dat ze met dergelijk nieuws afkomen. Ik zeg natuurlijk niet dat je al je geld moet stoppen in Bitcoin, elke euro in BTC moet je als verloren beschouwen, tot je uitcasht.

NFY, 3 weken geleden aan €4,5/coin. Nu aan €236. Heeft al aan €490 gestaan.
YFI hetzelfde, een jaar geleden minder dan €1000/coin. Stond eergisteren aan 38k.

En mijn coins blijven maar hangen. :p

Alles ferm rouge.

We komen nu op een punt zeker dat bitcoin zijn dip heeft bereikt, up gaat, ofwel de echte diepenrik ingaat?

Te zien of BTC boven de psychologische grens van de 50K blijft denk ik.
De beurzen zullen gaan openen zeker? Als die in het rood openen ziet het er niet goed uit.

ik hoop nu eigenlijk datter nog een dip komt van btc, want VET volgt daarop met een sterkere procentuele daling, terwijl het na een forse daling toch stijgt tegenover btc.

als btc dan weer bullish is, gaat VET met gemak door de 0.1usd barriere gaan, kverwacht dan een veel sterkere stijging tegenover btc.

*edit*

tzieter naar uit dattet weer ga stijgen, kheb vandeneerste keer alles in vet gegooid. Make me rich :unsure:

Laatst bewerkt:
Er is terug een nieuwe coin op coinbase ->storj
Eth token voor een gedentraliseerd cloudopslagnetwerk genaamd tardigrade

Hln zet zijn beste beentje nog eens voor: https://www.hln.be/mijn-gids/vier-goede-redenen-om-geen-bitcoins-te-kopen~af895cb37/

Vooral de eerste reden is er eentje om te onthouden.
De mensen die zelfs op de piek van de 2017-2018 bull market bitcoin gekocht hebben, hebben hun geld bijna verdriedubbeld. Als je bitcoin koopt is het best uiteraard om te dollar cost averagen en te kopen op momenten dat de prijs laag staat, niet op het moment van een dikke rally. Geen geld er in stoppen dat je niet kan missen.

Terug
Bovenaan