Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik wil ADA verhuizen van Kraken naar Coinbase, maar ik krijg de bevestigingsmail voor adres te bevestigen niet. Het is een hotmail adres, iemand anders nog problemen hier mee? Gmail lukt wel, maar ik kan niet veranderen omdat ze ook een code naar oud email sturen :unsure:
Ik zit ook bij Kraken. Wat is het grote voordeel van Coinbase tegenover Kraken mss dat je wilt verhuizen?

coinbase is echt degoutant duur.
Kraken vind ik wel geen geweldige exchange, vaak stabiliteitsprobleem.

Binance is zowat de ideale balans.

Ja, in beide richtingen. Ik gebruik SEPA met instant overschrijving (60ct kosten). MC kan ook maar is met veel hogere fee.

eindelijk, kben al heel den avond aant wachten op den dip

terug naar 53 hoop ik :unsure:

afed1ce6f5c770228095f51017a4583a065c5813.png

Laatst bewerkt:
coinbase is echt degoutant duur.
Kraken vind ik wel geen geweldige exchange, vaak stabiliteitsprobleem.

Binance is zowat de ideale balans.
Binance is veel te duur om je coins af te kunnen halen. Onlangs wat Ethereum van Binance en Kraken gehaald.
Bij Binance was de fee 5x (!) zoveel als die van Kraken. Bij mij blijft Kraken toch heer en meester.

Ik zit ook bij Kraken. Wat is het grote voordeel van Coinbase tegenover Kraken mss dat je wilt verhuizen?
Kraken zat ik oorspronkelijk om ADA en DOT te kopen, maar aangezien dat nu op Coinbase kan, verhuis ik het naar daar omdat ik 1) da een goede, overzichtelijke app vind en 2) omdat ik niet te veel exchanges wil.
Enkel DOT staat er nog op, maar dat blijf ik behouden aangezien ik het daar kan staken.

Qua kosten weet ik niet eigenlijk, ik laat alles er momenteel opstaan en ik dacht dat iemand zei dat Coinbase Pro goedkoper was?

--

Mijn kraken issue is ondertussen opgelost, ticket werd aangemaakt en was in no time opgelost

heb na 2 jaar nog is binance opengedaan en alles staat er nog op😱
Zou ik alles erop laten staan en binnen 2 jaar nog eens kijken?

ben niet actief in trading maar eerder lange termijn holden.

Das nogal moeilijk om advies te geven vindek:
Heb je dit geld nodig? Volgens ik kan zien was je dit uit het oog verloren ;)
Indien je geen geld nodig hebt en het gaat niet om astronomische bedragen zou ik gewoon verder holden (afhankelijk van de coin waarin je investeert --> ETH > BTC)

Mijn persoonlijke opinie: close the browser window and come back in 2y

Mijn BTC hou ik bewust laag, ETH hold ik. Alle andere coins zijn kleinere bedragen en gebruik ik om short term wat mee te 'brielen'
Ik ben dan ook geen trader maar zie dit eerder als experiment. Wat je er uiteindelijk mee doet is je eigen verantwoordelijkheid & keuze.
Hou gewoon rekening met de risico's.

Begrijp me niet verkeerd: als het faliekant afloopt ist een duur experiment ;)

Voor de Ethereum holders:

Maar als de central banks een digital currency uitgeven die dan gelijk staat aan 1$ of 1€, dan zie ik er het nut niet van in, als ze dan toch zoals tether kunnen geld bijprinten.
Mensen kopen toch bitcoin omdat het niet-inflatable is. En als de ECB nu afkomt met een digitale euro, wat is daar dan beter aan dan bitcoin?

ETH zou ooit wel kunnen BTC overtaken in marketcap, als ETH 2.0 succesvol gelauncht geraakt en de hoge fees geen probleem meer zouden zijn. Dus mijns inziens is het zeker niet slecht om naast BTC ook minstens 10% van je crypto-portfolio in ETH te steken. Ik denk dat de mensen geen besef hebben van de waarde van ETH, want ETH wordt voor veel meer dingen gebruikt dan BTC.

Laatst bewerkt:
Das nogal moeilijk om advies te geven vindek:
Heb je dit geld nodig? Volgens ik kan zien was je dit uit het oog verloren ;)
Indien je geen geld nodig hebt en het gaat niet om astronomische bedragen zou ik gewoon verder holden (afhankelijk van de coin waarin je investeert --> ETH > BTC)

Mijn persoonlijke opinie: close the browser window and come back in 2y

Mijn BTC hou ik bewust laag, ETH hold ik. Alle andere coins zijn kleinere bedragen en gebruik ik om short term wat mee te 'brielen'
Ik ben dan ook geen trader maar zie dit eerder als experiment. Wat je er uiteindelijk mee doet is je eigen verantwoordelijkheid & keuze.
Hou gewoon rekening met de risico's.

Begrijp me niet verkeerd: als het faliekant afloopt ist een duur experiment ;)
Heb het inderdaad niet nodig, ben zelfs van plan wat meer ADA te kopen en te holden. Die moest maar eens 10$ hitten. Maar de vraag was meer bedoel of binance safe is ivm holden.

Maar als de central banks een digital currency uitgeven die dan gelijk staat aan 1$ of 1€, dan zie ik er het nut niet van in, als ze dan toch zoals tether kunnen geld bijprinten.
misschien om op termijn het papiergeld uit te faseren? tzal natuurlijk ook makkelijker traceerbaar zijn voor de bevoegde diensten...

Heb het inderdaad niet nodig, ben zelfs van plan wat meer ADA te kopen en te holden. Die moest maar eens 10$ hitten. Maar de vraag was meer bedoel of binance safe is ivm holden.
Gewoon een wallet gebruiken zoals bv. Yoroi of Daedalus en daar uw ADA zetten. Staken is ook altijd interessant.

Ik ben ze nu en dan toch aan het omzetten naar EUR. Ik wil mijn inleg er binnenkort uitgehaald hebben. En via Coinbase want de transactiekost is maar 0.15 eur

Laatst bewerkt:
Is die VET eigenlijk iets dat de moeite is vor longterm te HODLen?

Had/heb er geen hoge dunk van eigenlijk maar toch wel straf wat hij doet en blijft doen

Terug
Bovenaan