Crypto - Nieuws en algemene discussie

Volgens die calculators zou ik rond de 5 euro winst hebben, per dag, dus dat is 150 euro / maand. Dat is al de moeite om uw PC te laten draaien dus. Dan zou ik op 4 maand minen mijn RTX 3070 in theorie terug verdiend hebben, want ik heb er 600 euro voor betaald. Dat is natuurlijk aan de huidige Ethereum prijzen en difficulty etc

Hou je dan rekening met de afschrijving van de rest van uw materiaal?
Of gaat enkel de videokaart kapot als je uw computer dag en nacht laat draaien?

Hou je dan rekening met de afschrijving van de rest van uw materiaal?
Of gaat enkel de videokaart kapot als je uw computer dag en nacht laat draaien?
u videokaart gaat daar nie van kapot...

zal wel op een gegeven moment de moeite niemeer waard zijn om met die videokaart te minen, wanneer er krachtigere gpu's uitkomen

Uw videokaart gaat wel vlugger kapot als die te warm wordt, als ge die constant laat draaien aan 80 graden en meer. Ik zit nu aan 64 graden dus dat lijkt mij wel ok.

Volgens berekeningen zou het wel 5 euro kunnen opleveren per dag, als ge de elektriciteit er aftrekt, en nee, ik betaal zelf mijn stroom. Ik ga nu een paar dagen minen om te zien wat het opbrengt, het is gewoon een experiment :) Uiteindelijk kost verwarmen ook geld, dus die warmte-energie van die PC gaat niet verloren. In de zomer is het een ander verhaal natuurlijk. Zolang ik een terugdraaiende teller heb is het dan niet zo interessant om te zitten minen, om dan ook nog eens de airco te moeten aanzetten om de overtollige warmte weg te krijgen.

Zet dat ding buiten? :unsure:

zal wel op een gegeven moment de moeite niemeer waard zijn om met die videokaart te minen, wanneer er krachtigere gpu's uitkomen
Men gat ook dat die niet kapot gaat. Die hardware is niet gemaakt voor 24/7 full load te draaien.
toen ik nog ltc mining deed op mijn r290’s kregen die na een jaar tot Max anderhalf jaar zware geheugenproblemen
Kameraad met dezelfde maar grotere setup, zelfde resultaat
Garantie claimen en de refurbished kaarten verkopen was de boodschap

Wat denken jullie van Decentraland (MANA)? Het simpelste lapje virtueel grond kost al gauw 7000$. Kan dat het nieuwe Second Life worden?

Kunnen ze dat niet achterhalen van stortingen de grote crypto brokers?
Ze kunnen enkel vragen waar het geld vandaag komt dat je laat storten op je bankrekening. Als je speculeert en trade dan kan het zijn dat ze 33% vragen + boete.
Pas je het goede huisvader principe toe dan niet.

Sommige zeggen dat crypto sowieso geen goede huisvader principe is.

Weet alleen dat de FOD nog geen richtlijnen ivm crypto heeft gekregen en enkel maar de heel extreme gevallen zal nakijken.

Ik wil ADA verhuizen van Kraken naar Coinbase, maar ik krijg de bevestigingsmail voor adres te bevestigen niet. Het is een hotmail adres, iemand anders nog problemen hier mee? Gmail lukt wel, maar ik kan niet veranderen omdat ze ook een code naar oud email sturen :unsure:

Ik wil ADA verhuizen van Kraken naar Coinbase, maar ik krijg de bevestigingsmail voor adres te bevestigen niet. Het is een hotmail adres, iemand anders nog problemen hier mee? Gmail lukt wel, maar ik kan niet veranderen omdat ze ook een code naar oud email sturen :unsure:
In uw spam?

MSI of Gigabyte rapporteerde een serieuze stijging aan garantiegevallen in 2017/2018 (Voornamelijk uit Rusland => miners :p.)
Nu, bij de meeste zal wel de fans zijn. Dat zal waarschijnlijk het meest voorkomende probleem zijn.

Consumentenkaarten zijn niet gemaakt om 24 op 24 te draaien aan 90graden. Niet voor niks dat iedereen extra koeling zoekt of probeert te onderklokken.

Terug
Bovenaan