Crypto - Nieuws en algemene discussie

Blij dat ik mijn ETH nooit heb verkocht. Waar zijn mijn mede ETH holders? Hoe hoog kan het nog gaan? :)
Hier fameus bijgekocht toen het laag stond en nu aan het smilen naar alle "ETH is dead" en "SOL is king" roepers. 😄
Elke cyclus hetzelfde verhaal dat ETH zal vervangen worden door één of andere random altcoin en elke keer een hoop mensen die erin trappen. Maar ik klaag niet, dat narratief zorgt ervoor dat er goedkoop ingekocht kan worden op die momenten. ;)

ETH zal mij pas verbazen als het zijn vorige ATH ver overstijgt. Momenteel heeft ETH terug de waarde die het had moeten hebben/houden. Ja het is een mooie rally als je goedkoop hebt ingekocht, maar meer voorlopig ook niet.

De algemene stijging van crypto zal deels gelinkt zijn aan Triump vs Putin zeker van morgen?

Vraagje ^^ Wat is de beste manier om inzet + winst te verzilveren ?? verkopen dus zonder teveel verlies, eerst naar stablecoin omzetten en dan naar euro ?

Vraagje ^^ Wat is de beste manier om inzet + winst te verzilveren ?? verkopen dus zonder teveel verlies, eerst naar stablecoin omzetten en dan naar euro ?
Elke omzetting kost geld, dus best ineens naar euro als je het naar je bankrekening wil overschrijven. Kraken is een goedkope en betrouwbare exchange.

ok...al gehoord van kraken maar geen ervaring mee ^^ Kun je een indicatie geven van als je bvb voor 2500 omwisselt naar euro hoeveel kosten ik daarop betaal bij kraken?

Bij coinbase kost het me 40 euro om 2500 te verzilveren, kwil maar zeggen als je koopt op coinbase betaal ik al 4 euro fees + altijd die marge die ze nemen ..als bvb xrp op 2.60 staat koop jij ze aan 2.62 of zo en bij verkoop weeral die marge ^^ en fees .....

Bij coinbase kost het me 40 euro om 2500 te verzilveren, kwil maar zeggen als je koopt op coinbase betaal ik al 4 euro fees + altijd die marge die ze nemen ..als bvb xrp op 2.60 staat koop jij ze aan 2.62 of zo en bij verkoop weeral die marge ^^ en fees .....
Bij Coinbase heb je ook een Pro versie dacht ik. Daar betaal je een stuk minder fees. En dan kan je idd laten uitbetalen naar Paypal. Bij Kraken kan dat niet voor zover ik weet.

Op Coinbase naar stablecoin en dan naar Paypal. De laatste keer dat ik dat gedaan heb, was dit kosteloos.
Weet nu wel niet of er een kost bijkomt kijken om van Paypal naar bankrekening te storten...

coinbase pro bestaat toch al een tijdje niet meer

one = ma is een betalend versie
(eerste 7 dagen gratis en 0% fee)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan