Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat is daar corruptie aan? Heel wat mensen hebben die coins in hun bezit. Zeker cardano en xrp. Sol is eerder een VC coin.
Ethereum is ook redelijk verdeeld onder de wereldbevolking.
Dat zijn shitcoins uitgebracht individuen, totaal geen eerlijk verdeeld systeem zoals BTC. Passen echt niet in een strategic reserve maar goed rijke vriendjes van Trump zullen gelobbied hebben of zijn zoon zal ze hebben.

Weeral aan het zakken? Reden?

Omdat de pumpers alweer gedumpt hebben, tiens...

Het is gewoon zo voorspelbaar en doorzichtig. Je zag van hier al toen BTC richting $80k dook, dat het maar een kwestie van dagen was eer Trump het wel weer ging pumpen. Kun je je inbeelden hoeveel miljarden winst die kan maken met gewoon telkens te pumpen en dumpen ? Er is gewoon 0,0 controle daarop.

Weeral aan het zakken? Reden?
Welkom in de wondere wereld van trading :unsure: Als alles in een rechte lijn naar boven zou gaan, zou iedereen rijk worden. Dat willen we toch niet :p

- Idealiter: op de bodem inkopen en op de top verkopen
- Voor de sukkelaars zoals gij en ik: Lange termijn visie, stapsgewijs inkopen in "bear"markten, en in een bull market stapsgewijs uitstappen.

Laatst bewerkt:
It owns 6,091 bitcoin, valued at about $500m, including unrealised gains of $200m or so, about which the president boasts regularly.

Despite these profits, crypto has brought El Salvador more costs than benefits. The free publicity has been welcome, yet crypto-investment and crypto-tourism have been small beer. (...) In 2022, when the hype was at its peak, a survey by CID-Gallup found that only a fifth of firms accepted bitcoin and just 5% of tax payments were in crypto. (...) Moreover, the policy cost $375m in all—from the Chivo rollout, subsidised transaction fees, bitcoin ATMs and more—estimates Moody’s, a rating agency. That far exceeds the profits on bitcoin holdings, which could still evaporate.
Er was nog een land zeker die Bitcoin ging gebruiken? Iemand een idee hoe het daar loopt?

De hackers zorgen ervoor dat ETH nog verder zakt t.o.v. BTC door stilletjes aan alles om te zetten naar BTC.

De hackers zorgen ervoor dat ETH nog verder zakt t.o.v. BTC door stilletjes aan alles om te zetten naar BTC.
Eenmaal omgezet, hoe gaan ze al dat geld ooit kunnen gebruiken? Waar ze ook aankloppen om iets te doen, bij de notaris, fiscus, … gaan ze toch vragen naar de bron van het geld? Tenzij ze ergens in Afrika of Venezuela een heel dorp opkopen? Wat ik bedoel, is dat ook al wordt het geld witgewassen (legaal gemaakt), gaan ze er achteraf moeilijk gebruik van kunnen maken op een legaal manier?

Eenmaal omgezet, hoe gaan ze al dat geld ooit kunnen gebruiken? Waar ze ook aankloppen om iets te doen, bij de notaris, fiscus, … gaan ze toch vragen naar de bron van het geld? Tenzij ze ergens in Afrika of Venezuela een heel dorp opkopen? Wat ik bedoel, is dat ook al wordt het geld witgewassen (legaal gemaakt), gaan ze er achteraf moeilijk gebruik van kunnen maken op een legaal manier?
Ik ga er van uit dat dat geen mensen zoals ons zijn en dat die dat wel gefixt krijgen xD

Eenmaal omgezet, hoe gaan ze al dat geld ooit kunnen gebruiken? Waar ze ook aankloppen om iets te doen, bij de notaris, fiscus, … gaan ze toch vragen naar de bron van het geld? Tenzij ze ergens in Afrika of Venezuela een heel dorp opkopen? Wat ik bedoel, is dat ook al wordt het geld witgewassen (legaal gemaakt), gaan ze er achteraf op moeilijk gebruik van kunnen maken op een legaal manier?
Als je zoveel geld op een illegale manier verkregen hebt, denk ik toch dat de keuze snel gemaakt is om naar een land te gaan waar ze niet vragen naar de afkomst van het geld. :p Maar idd, voor brave burgers is dat geen optie en die moeten voor het minste uitleg verschaffen hoe ze aan hun geld komen.

Blijkbaar was Charles hoskinson ook niet op de hoogte dat Ada in die strategic reserve zat…
Benieuwd naar vrijdag.

HUGE voor BTC.
Idd, wel minder impresionnant voor de altcoins dan voorspeld. Ze gaan zelf niets aankopen, alleen aanhouden wanneer ze het in beslag nemen. Al lijkt me dat alts nu ook niet echt moeten aangehouden worden door een overheid, dus logisch wat mij betreft.

Terug
Bovenaan