Vierkant
Well-known member
(cum)rockets firedIedereen met een economisch georiënteerde bachelor of master kan na het volgen van een D cursus aan minderjarigen economie lesgeven.
Wat wel out of reality is, is het idee dat een school iemand met jouw postgeschiedenis daarvoor zou aanvaarden.
Je zevert er maar wat op los. Buy low& sell high nadat je in een bepaalde markt een opwaartse trend geïdentificeerd hebt is iets dat eigenlijk 90% van investeerders hanteren. Daar is niets nieuws aan.
Uiteindelijk komt het erop neer dat je het beter meent te weten dan mensen die met crypto effectief geld verdienen, alhoewel je uiteindelijk zelf te kennen geeft 'niet te weten' hoe je geld kan verdienen met crypto.
Er valt niets te leren uit mensen die hun onwetendheid afdoen als kennis. En de namen die voor zulke mensen bestaan zijn alleen maar scheldwoorden.
Zoals eerder gezegd, is dit gewoon een coping mechanisme dat voor jou rationaliseert waarom je een opportuniteit als crypto aan je hebt laten voorbijgaan. Des te pijnlijker het is om op dit moment aan de zijlijn te moeten staan kijken hoe je +1000% profit gemist hebt, des te harder je overtuiging moet zijn dat dit in hindsight een goede keuze was. Maar het was het niet. Get over it.
Jouw opinie over crypto is de enige bubbel in deze topic. 'Crypto is een bubbel' is een falling knife, dat je alsmaar lager blijft inkopen (doubling down), in de hoop dat je imago ooit nog zal herstellen.
Hebt gij daar @JanusDR weeral betrapt op een ad hominem? Hij is nochtans alleen maar objectief hoor.Ik, moonblade, ben pas de 3700ste in de geschiedenis die af komt met het idee dat ik een nieuwe manier van investeren heb want ik zit op de cutting edge van nieuwe technologie en heb de afgelopen jaren winst gemaakt" niet in de weg staan.
(ja , bubbels)