Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik bedoelde het anders: proberen jullie ook te verkopen tijdens de bull, of zijn er echt die HODL'n doorheen bull/bear voor enkele jaren zonder ook maar iets te verkopen?

Since '17.

Wel wat geswitcht tussen coins in de tussentijd. Maar nog geen rotte euro op mijn rekening gezet.

de BTC waarde van mijn altcoin portfolio blijft maar stijgen, de vraag is nu of ik dat laat in altcoins zitten (meer diversificatie) of switch naar BTC :unsure:
Vooral MATIC is de laatste tijd echt gelijk een raket omhooggeschoten.

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om te onderzoeken welke crypto nu effectief 'milieuvriendelijk' zijn. Heb zowat het gevoel dat er wel eens een switch zit aan te komen, nu alles groener en groener wordt, zal crypto ook ooit de grotere radar passeren.
Of heb ik al een trein gemist? :sarcastic:

Ik denk dat het toch eens tijd wordt om te onderzoeken welke crypto nu effectief 'milieuvriendelijk' zijn. Heb zowat het gevoel dat er wel eens een switch zit aan te komen, nu alles groener en groener wordt, zal crypto ook ooit de grotere radar passeren.
Ja https://www.chia.net/
Trein gemist ... wordt nu enorm hard gefarmed maar ik heb er nog 2 gewonnen vanmorgen. Als je hardware hebt liggen give it a try.

Ahhh daar is de kwaliteitskrant hln met hun $SHIB nieuws

Kan alleen maar positief uitdraaien zeker voor de mensen zoals mij die nog een graantje willen meepikken van hun huidige inleg :laugh:

heb ook nog wat coins gekocht met wat speelgeld. Ik verwacht dus een megadip, is me ook overkomen toen ik LTC kocht 3 jaar geleden :lol:

Sorry hé gasten.

Ja https://www.chia.net/
Trein gemist ... wordt nu enorm hard gefarmed maar ik heb er nog 2 gewonnen vanmorgen. Als je hardware hebt liggen give it a try.

Vanavond mijn MBP van 2012 eens afstoffen se. Daar staat amper iets op :-) die zal wel iets kunnen betekenen. Ik hang er desnoods nog een vrije SSD va 1TB aan.
Nooby question, waar staat die XCH dan? En hoe krijg je dat bv op een coinbase (als dat er uberhaupt al opstaat)

Zijn er zo nog van die low-cap-coins waar mensen in meedoen? :). Heb zelf een mini beetje in enkele van die dingen gestoken, er moet maar ies eentje doorboomen :p

Space Soldier (SOLDIER)
Aquari (AQUARI)
PocMon (PMON)
Safemoon
Change Our World (CHANGE)
en Aerotyne (ATYNE)

Overal ongeveer 10 euro, we kunnen maar ies zien wat het wordt he :).

Proof of Stake (PoS) protocols zoals ze bij Ethereum 2.0 zouden toepassen lijkt me toch vrij milieuvriendelijk. Helemaal gedaan met het klassieke minen.

Proof of Stake (PoS) protocols zoals ze bij Ethereum 2.0 zouden toepassen lijkt me toch vrij milieuvriendelijk. Helemaal gedaan met het klassieke minen.

Daar sta ik ook wel achter. Achter het ecologisch minen. En als ik daar wat TB's moet voor opofferen...met plezier. Het er wel nog enkele op overschot :) Blijft alleen de vraag hoe je die dan in uw wallet krijgt. Want uiteindelijk 1k voor 1XCH is al eens de moeite

Wat zijn de meningen hier over Internet Computer (ICP)? Sedert de launch zijn ze al goed in prijs gedaald. Nogal een ambitieus project precies.
Ik dacht de kat uit de boom te kijken ipv daar bij de launch geld in te steken , ondertussen zijn ze al gehalveerd op een week tijd.

Wat zijn de meningen hier over Internet Computer (ICP)? Sedert de launch zijn ze al goed in prijs gedaald. Nogal een ambitieus project precies.
Ik dacht de kat uit de boom te kijken ipv daar bij de launch geld in te steken , ondertussen zijn ze al gehalveerd op een week tijd.
Lijkt mij inderdaad een enorm(lees TE) ambitieus project die teveel tegelijk willen doen. Heb vorige week dan eens naar SIAcoin gekeken, en dat vind ik dan persoonlijk een interessanter project die in loop van de tijd al iets opgebouwd heeft.

https://sia.tech/ één van de eerste gedecentraliseerde opslag diensten. Siacoin wordt dan gebruikt om contracts vast te leggen tussen mensen die hun data willen opslaan en tussen hosts die storage aanbieden.

Ook wat interessante statistieken: https://siastats.info

Vanavond mijn MBP van 2012 eens afstoffen se. Daar staat amper iets op :) die zal wel iets kunnen betekenen. Ik hang er desnoods nog een vrije SSD va 1TB aan.
Nooby question, waar staat die XCH dan? En hoe krijg je dat bv op een coinbase (als dat er uberhaupt al opstaat)
Staat op van die chinese exchanges zoals gate.io . Dat is ook nog mijn punt, ik heb er 2 en ik wil die verzilveren. Ik wil die beide zo goedkoop mogelijk op coinbase of binance krijgen :-). Chia farm je en dat krijg je dan in je lokale wallet.

Terug
Bovenaan