Crypto - Nieuws en algemene discussie

Benieuwd hoe 't met die mens gaat eindigen. Gaat gene Buffet/Gates-achtige miljardair worden.
Die gaat nog in de bak eindigen, in de goot, helemaal doordraaien, een randfiguur worden of een combinatie van die 4 :unsure:

Het lijkt er meer en meer op dat Elon complete nonsens uitkraamt, maar er zijn nog altijd een grote groep hersenloze idioten die hem blijven volgen en Doge kopen.
Het wordt tijd dat dit shitcoin season over is zodat de serieuze coins terug in de spotlight staan, want dit maakt gewoon de markt kapot en zal een bear market triggeren als dit niet snel ophoudt.

Een randfiguur die ons verder gebracht heeft in de space race dan gelijk wel ander levend wezen in de historie van de aarde... die gaan ze niet snel aan de kant schuiven ;)

Benieuwd hoe 't met die mens gaat eindigen. Gaat gene Buffet/Gates-achtige miljardair worden.
Die gaat nog in de bak eindigen, in de goot, helemaal doordraaien, een randfiguur worden of een combinatie van die 4 :unsure:
In de vs gaan ze onderzoeken of hij ze BTC heeft verkocht voor zijn tweet.

Zijn er nog mensen die problemen ondervinden wanneer ze geld willen opnemen van Binance? Na alle stappen te hebben overlopen kom ik aan de tweestapsverificatie met de code die naar de mail en de telefoon wordt verstuurd. De code op de telefoon krijg ik zonder problemen, maar de code die normaal naar mijn e-mail wordt verstuurd ontvang ik niet. Zit ook niet onder spam. Is er iemand die mij kan helpen? Wat zie ik over het hoofd?

Gisteren heel even getwijfeld om een deel te verkopen, maar we gaan gewoon verder hodl'en.
VET en LTC zijn behoorlijk gedropt.
ETH houdt eigenlijk goed stand.

Nog niks verkocht, maar toch aan 't twijfelen om de $cummies te verkopen, want die lijken in vrije val...

ik had onlangs die podcast met joe rogan / elon musk gezien.
In de comments stond er iets alla trend van... Had hij geen multimiljonair geweest en tesla en spacex gestart had je hem weggezet als de gek vant dorp.
Kerel is echt wel extreem intelligent maar er schort wat aan zijn inschatting van zijn acties.
Jointje roken in de show... kort daarna staat zijn gsm niet stil met berichten van het management... 'why are you smoking pot on a po(t)cast'
Tesla stock toch wel stevig gedumped na die podcast.
https://www.nbcnews.com/tech/tech-n...after-elon-musk-smokes-weed-live-show-n907476

Zou dat komen omdat hij autistisch is? Weliswaar een hoog IQ maar sociaal is het wat moeilijker?

Nu ook heel zijn geschiedenis met Doge en Bitcoin, ik heb sterke 4chan "for the lulz" vibes

Zijn er nog mensen die problemen ondervinden wanneer ze geld willen opnemen van Binance? Na alle stappen te hebben overlopen kom ik aan de tweestapsverificatie met de code die naar de mail en de telefoon wordt verstuurd. De code op de telefoon krijg ik zonder problemen, maar de code die normaal naar mijn e-mail wordt verstuurd ontvang ik niet. Zit ook niet onder spam. Is er iemand die mij kan helpen? Wat zie ik over het hoofd?
Krijg je anders mails van Binance? Recent nog bij aankopen van CR heb ik een withdrawal gedaan van Binance naar Trustwallet en daarbij kreeg ik ook een bevestigingsmail van Binance.

Wat ik vooral onthouden heb van de AMA gisteren waarbij Lydia van CumRocket bij betrokken was:
  1. Dat ze constant uitgelachen werd door de andere mensen in het gesprek (best zielig van die anderen).
  2. Dat ze 2 keer rugpulled was bij shitcoins en al haar geld kwijt was. En dat ze daarom haar eigen coin gemaakt heeft om dat niet meer mee te maken.
  3. Dat deze coin wel een goeie use case heeft.
  4. Dat haar familie ook veel $cummies hebben gekocht.
  5. Dat ze niet echt iets zinnigs kon antwoorden op een vraag over scalability, terwijl ze wel claimt software engineer te zijn.
  6. Dat vandaag haar laatste werkdag is en dat ze daarna fulltime commited is aan CumRocket.
  7. Dat de LLC achter CumRocket nog in oprichting is.

Een randfiguur die ons verder gebracht heeft in de space race dan gelijk wel ander levend wezen in de historie van de aarde... die gaan ze niet snel aan de kant schuiven ;)
En weet hij dat zijn raketten ook veel energie vreten? :unsure: Misschien moet hij da ook maar cancellen

Dat deze coin wel een goeie use case heeft.
Wat is de use-case dan?

Want dat is hetgeen mij (en velen met mij) vooral stoort bij heel wat van die coins. Die zijn niet meer dan een kopie van iets, met een onduidelijke whitepaper waar weliswaar wat wiskundige formules in staat die het allemaal interessant moeten doen lijken, maar zelden tot nooit een duidelijk antwoord kunnen geven op de vraag "which problem are they trying to solve?". (Buiten het obvious feit om de makers ervan rijk te maken.)

Sorry, maar ik heb heel die cummies shit bekeken en wat een scheve bedoening.
Er komt geen zinnig woord uit die Lydia... volgens mij zit daar de 1 of andere Tech Nerd achter die buiten de cummies ook nog cummies in natura krijgt om op de achtergrond te blijven.

Ik vond het ook niet abnormaal dat die 2 onuitstaanbare oost europeanen er heel de tijd mee aan lachen waren.

Ik heb nooit geen cummies gekocht, maar puur afgaande op die stream zou ik het ook niet snel doen :)

Terug
Bovenaan