Critérium du Dauphiné 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter jvc
  • Startdatum Startdatum
Overnemen lijkt me, geloof nooit dat Roglic de betere gaat zijn tbh. Roglic moet dan op zijn fiets blijven ook :unsure:.

Roglic wint gewoon de tour hoor

Roglic heeft al zijn hele carrière iedere keer zijn 2de grote ronde in hetzelfde seizoen gewonnen.
Met uitzondering als hij die eerste wint of niet finisht.😉

En dan nog is minder relatief. Hij zit in een voorbereidingskoers (waar hij vorig jaar notabene veel minder was) en staat 4des. Als dat al minder is dan is het enige dat genoeg is voor hem de Tour winnen en daarvoor heeft ie de pech dat de beste renner sinds Merckx in zijn generatie zit. Verder staat er een 2-voudig renner voor hem als 2de. De vreemde eend in de bijt is Lipowitz waarvan we niet weten of zijn eigenlijk piek niet hier ligt. Dus minder is gewoon relatief en Remco rijdt gewoon op zijn niveau rondt

Hopelijk is het in de TDF wel wat spannender en kan Vingegaard/Evenepoel toch tenminste eens tot dicht aan de meet strijden met Pogacar want nu is het gewoon saai.
De strijd voor de groene trui gaat waarschijnlijk spannender zijn...

Ja idd

Maar het is duidelijk, de winst in de onthoofde Vuelta in 2022 was uitzonderlijk.
Voor de rest zelfs nooit de hoofdvogel in rittenkoersen van een week genre PN, Dauphiné of RV Zwitserland.

Tijdritten en de “betere” eendaagsritten: daar is hij goed in.
Ok, duidelijk een kenner.. "not".. Je kent niet eens zijn palmares aan uw uitleg te zien.

Ik trek uw conclusie door en even zinloos... --> Roglic won de Giro in 2023 die was ook onthoofd na opgave Remco in de roze trui...

De vreemde eend in de bijt is Lipowitz waarvan we niet weten of zijn eigenlijk piek niet hier ligt. Dus minder is gewoon relatief en Remco rijdt gewoon op zijn niveau rondt
Vorig jaar 3e in Romandië en dit jaar 2e in PN en 4e in het Baskenland. Gewoon erg sterk bezig die kerel.

Altijd diezelfde terugkomende discussie over Remco. Ja, hij is te zwak voor de Tour. Hij zou zich idd beter alleen maar bezig houden met kermiskoersen zoals WK, OS, monumenten, vuelta en giro, die kan hij tenminste wel winnen door gebrek aan tegenstand.

Vorig jaar 3e in Romandië en dit jaar 2e in PN en 4e in het Baskenland. Gewoon erg sterk bezig die kerel.
Ik denk dat @quo_vadis vooral bedoeld dat het moeilijk in te schatten waar Lipowitz op zijn vormcurve zit. Kan best zijn dat die net iets vroeger gepiekt heeft naar deze Dauphiné ipv de Tour...

Remco heeft al zo vaak zijn meerdere moeten erkennen in Pogacar.
Toch niet verwonderlijk dat dit nu ook gebeurt? Ook gewoon geen schande.
Dat hij in de toekomst gewoon maar blijft in duel gaan en alles in het werk blijft stellen om te winnen.
Want voor alle duidelijkheid hij heeft er ook al van gewonnen.

Laat ons hopen dat er gewoon wat spanning in de tour zit.
Pogacar gaat met goeie papieren naar daar, maar heeft bijlange nog niet gewonnen. Er kan nog zoveel gebeuren.

Laat die tour maar komen met zo'n Pogacar en een Remco en Jonas die ook nog wel zullen beteren.

Maar toch wat een kerel die Tadej fkes water gaan halen en een heel peloton voorbij vrij dicht voor een klim :love: .

Laat die tour maar komen met zo'n Pogacar en een Remco en Jonas die ook nog wel zullen beteren.

Maar toch wat een kerel die Tadej fkes water gaan halen en een heel peloton voorbij vrij dicht voor een klim :love: .

Onderstaande tweet comment vat het zowat samen, das echt de rest uitlachen in feite.

Hoeveel beter zijt ge dan als de plebs, als ge u dit soort fratsen kunt veroorloven? :crazy:

Kan me in ploegverband en wanneer Pogacar niet gevallen was niet meer herinneren
San Sebastian 2022, die koersen ook gewoon heel weinig samen.
Voor de tour 2024 hadden ze nog maar 5 wedstrijden samen gereden en was de stand 2-2. De laatste 2 jaar heeft Pogi maar 5 wedstrijden niet gewonnen. Voor 4 van de 5 was hij ook niet de topfavoriet. Voor de AGR dit jaar was hij dat wel en daar was het toch vooral dankzij Remco dat er nog spanning was.

Op zich is er helemaal niets mis mee dat hij dat doet en hij mag dat doen en het is grappig, maar voor mij komt dit toch ook wel arrogant over. Dit is gewoon de tegenstand recht in hun gezicht uitlachen.

Op zich is er helemaal niets mis mee dat hij dat doet en hij mag dat doen en het is grappig, maar voor mij komt dit toch ook wel arrogant over. Dit is gewoon de tegenstand recht in hun gezicht uitlachen.
Leuk toch? Mocht ik het kunnen, ik doe exact hetzelfde.
Psychologische oorlogsvoering hoort er nu eenmaal ook bij.

Terug
Bovenaan