Critérium du Dauphiné 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter jvc
  • Startdatum Startdatum
Evenepoel kijkt gewoon naar Lipowitz.

Toch zorgelijk Remco bergop.
Was vorig jaar ook niet goed tegen meer en mindere namen... dat zag er ook niet goed uit voor de Tour toen en in die Tour was hij toch duidelijk best of the rest.

Het is niet dat hij hier als 7de of zoiets rond rijdt hé... Jorgenson moest hier bv al véél sneller passen, nog voor de aanzet van Pogacar zelfs.

Een Lipowitz zou normaal niet mee kunnen met Vingegaard. Dat kon Evenepoel vorig jaar in de Tour ook niet. Onderschat die Lipowitz maar niet die heeft de voorbije 2 seizoenen al knappe ereplaatsen bij elkaar gereden.
Ik onderschat hem zeker niet, kan goed werk leveren voor Roglic, of mss die rol zelf overnemen.

Een Lipowitz zou normaal niet mee kunnen met Vingegaard. Dat kon Evenepoel vorig jaar in de Tour ook niet. Onderschat die Lipowitz maar niet die heeft de voorbije 2 seizoenen al knappe ereplaatsen bij elkaar gereden.
Had vorig jaar eigenlijk altijd Romandië moeten winnen als Bora daar vroeger van Vlasov naar hem geswitched als ik mij dat goed kan herinneren.

2de in Parijs-Nice is toch ook niet niks. Wel zonder de grote namen maar dan nog.

Had vorig jaar eigenlijk altijd Romandië moeten winnen als Bora daar vroeger van Vlasov naar hem geswitched als ik mij dat goed kan herinneren.

2de in Parijs-Nice is toch ook niet niks. Wel zonder de grote namen maar dan nog.

Ja Romandie was ook de eerste keer dat ik hem zag rijden. Stonden toen met 2 op het eindpodium op een handvol seconden van winst dus ideaal gespeeld was dat niet.

Vorig jaar ook goed in de Vuelta.

Waait nu precies wel wat terug straks komt Evenepoel er misschien weer bij. EDIT: de tijdsaanduiding maakt bokkesprongen het blijft toch rond de 30"

Dat Evenepoel hier niet mee kan met Pogi en Vingegaard is nu geen verrassing maar hoeveel tijd die verliest is wel dramatisch.

Terug
Bovenaan