Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tarling is een naam om in de toekomst in de gaten te houden in het tijdrijden.Evenepoel wint de TT. Goed gefinisched.
Ayuso op 17" en Roglic zelfs op 26" aan T1. Dus dat moet toch gewoon lukken.
En nu zijn ze daar met hun GPS tussentijden voor fucking Gee.![]()
Tarling is een naam om in de toekomst in de gaten te houden in het tijdrijden.
Remco op ervaring gewoon goed ingedeeld. Hij is dan ook 4 jaar ouder.
Maar als de WK tijdrijden de enige is die u klopt dan heb je het goed gedaan.

Dat hij nog beter gaat worden in de toekomst en straks de te kloppen man wordt in het tijdrijden. Die 17sec die hij nu verliest is door parkoers onderschatting hé (of je kan dit ervaring noemen). Dat zei hij zelf in zijn interview: 'De tijdrit duurt langer dan je denkt'Welke toekomst?
En dat is de enige zin in héél dit topic over de koers die je hier komt posten? Zo belangrijk ben ik toch niet of wel?In het tijdrijden is Tarling toch al geen naam meer 'om in de toekomst in de gaten te houden', EK ITT & Chrono des Nations gewonnen + 3e op het WK. Komaan![]()

ligt aan uRoglic is zo houterig aan het fietsen of ligt het nu aan mij?
Ik had beter moeten weten. Benieuwd naar de echte bergritten of hij daar nu ook zal kunnen standhouden.Is een beetje de stijl. Het ziet er altijd houterig uit bij Roglic.Roglic is zo houterig aan het fietsen of ligt het nu aan mij?
In tegenstelling tot wat mensen lijken te denken komt ook Remco het best van al tot zijn recht in vrij vlakke "stamp-iTT's". Het is net aan die hoge snelheden dat Remco zijn aerodynamische positie optimaal kan uitspelen t.o.v. de concurrentie.In het tijdrijden is Tarling toch al geen naam meer 'om in de toekomst in de gaten te houden', EK ITT & Chrono des Nations gewonnen + 3e op het WK. Komaan
Het feit dat hij deze ITT niet wint ligt eerder aan het profiel, hij is echt een man voor de biljartvlakke hard stampende TT's.
Ja had ook gedacht dat hij nog iets minder was.Heel mooie overwinning. Ik was jammergenoeg al volledig mee met het verhaal dat hij nog niet goed genoeg was, jammer voor mijn pronoIk had beter moeten weten. Benieuwd naar de echte bergritten of hij daar nu ook zal kunnen standhouden.
Mooie tour op komst hopelijk als ze allemaal op niveau geraken.
In tegenstelling tot wat mensen lijken te denken komt ook Remco het best van al tot zijn recht in vrij vlakke "stamp-iTT's". Het is net aan die hoge snelheden dat Remco zijn aerodynamische positie optimaal kan uitspelen t.o.v. de concurrentie.
In dat opzicht gaat de slottijdrit in de Tour wel interessant zijn. De eerste iTT in de Tour zou in principe een kolfje naar de hand van Remco moeten zijn.
Dan krijgen we ditJa! Ik dacht dat ik de enige was. Op het WK bv kwamen ze aan op een klein heuveltje en daar verloor Evenepoel tijd tegenover Ganna. Giro eerste rit zelfde scenario. Bergop tijdrijden is niet noodzakelijk in Evenepoels voordeel, dus ik was allesbehalve zeker dat hij hier vandaag wel nog even zou uitlopen in dat slotgedeelte die wat bergop liep.
Die slottijdrit in de Tour dat ziet er echt wel loodzwaar uit. Als Vingegaard daar weer de benen heeft van die tijdrit vorig jaar, amai.
Dat hij nog beter gaat worden in de toekomst en straks de te kloppen man wordt in het tijdrijden. Die 17sec die hij nu verliest is door parkoers onderschatting hé (of je kan dit ervaring noemen). Dat zei hij zelf in zijn interview: 'De tijdrit duurt langer dan je denkt'
Ik vind dat toch elke keer weer zot wat die uit dat kleine lijf kan persen.

De huidige stand van zaken in de Critérium du Dauphiné 2024:
Algemeen:
* De 76e editie van de Critérium du Dauphiné is net afgerond, met Remco Evenepoel (Soudal Quick-Step) als eindwinnaar.
* De race bestond uit 8 etappes, met een totale afstand van meer dan 1.200 kilometer.
* De laatste drie etappes waren bergritten in de Alpen.
Winnaar:
* Remco Evenepoel (Soudal Quick-Step) won de ronde met een voorsprong van 1 minuut en 39 seconden op Primoz Roglic (Jumbo-Visma).
* Evenepoel won ook de tijdrit in de vierde etappe.
* Dit is de eerste grote overwinning van Evenepoel in een etappewedstrijd.
Andere podia:
* Primoz Roglic (Jumbo-Visma) werd tweede overall.
* Matteo Jorgenson (Movistar Team) werd derde overall.
* Pierre Roglic (Jumbo-Visma) won de groene trui voor het puntenklassement.
* Matthew Le Berre (Team Arkéa-Samsic) won de bolletjestrui voor het bergklassement.
* Evenepoel won ook de witte trui voor het beste jongerenklassement.
* Bora-Hansgrohe won het teamklassement.
Belangrijke momenten:
* Evenepoel nam de leiding in het algemeen klassement na de tweede etappe.
* Hij verstevigde zijn leidende positie in de tijdrit in de vierde etappe.
* Roglic won de zesde etappe, maar kon Evenepoel niet inhalen in het algemeen klassement.
* Evenepoel won de zevende etappe en behield zijn leidende positie tot het einde van de race.