Davydl
Member
Eens je je weg hebt gevonden in deze game, ben je verkocht. Vorige week vrijdag zat ik slechts op 6 uur gametime, nu ik de controls etc wat gewoon ben, zit ik na het weekend op 30 uur. Tijd vliegt en je weet niet wat eerst te doen. Vooral Hernand al verkend, maar nu met chapter 6 word ik wel naar een nieuwe regio gestuurd. Eerst Hernand wat afwerken!
De details zijn ook echt geweldig, ik had mn companions een missie gegeven om een beeld te bouwen en halfweg de missie passeer je er dan en zie je dat ze aan een half afgewerkt beeld aan het werken zijn, geweldig die kleine details!
De devs lijken ook echt naar de spelers te luisteren en patchen snel bij, de game zal er enkel op verbeteren.
De details zijn ook echt geweldig, ik had mn companions een missie gegeven om een beeld te bouwen en halfweg de missie passeer je er dan en zie je dat ze aan een half afgewerkt beeld aan het werken zijn, geweldig die kleine details!
De devs lijken ook echt naar de spelers te luisteren en patchen snel bij, de game zal er enkel op verbeteren.

dus heb de hele tijd focus --> unleash gedaan en hij was gewoon permastunned.