Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een aantal posts boven je…Iemand feedback over hoe het draait op base ps5? De meningen op Reddit zijn enorm verspreid.
Op base PS5 imo niet te spelen. Performance mode is te blurry want is maar in 1080p, wel redelijk goede fps dan. Balanced, prachtige graphicsaar fps imo te laag. Quality mode dus al zeker niet speelbaar.
Ziet er wel echt next gen game uit, weinig op aan te merken tot nu toe buiten de fps dan. Speel toch het liefst met 60 fps maar wil ook gewoon 1440p of 4k
Ook al 2x vastgelopen als ik de map open
Dit las ik op een forum.Ik heb een 3080Ti speel op ultra settings op 2k krijg tussen 70-80fps van het moment dat ik ray reconstruction aanzet keldert mijn fps naar 30-40 fps DLSS heeft precies geen impact, wel jammer want met ray reconstruction ziet het er beter uit.
Tbh ik had toch ook betere gfx verwacht zelfs op mijn settings (2k en ultra met ray tracing) vind ik de gfx toch een beetje minder, wukong zag er beter uit. Misschien moet ik nog spelen met mijn settings.
P.S. Mensen met inten Arc gpu's niet kopen want intel Arc is volledig niet supported game start zelfs niet op.
Jammer dat deze geadverteerd wordt op base ps5 terwijl die eigenlijk niet speelbaar is... Ik pas helaas.
Kwam deze oplossing tegen op Reddit:Wel al 2x crash gehad als ik de map open, op ps5 pro
Ik snap niet goed wat je bedoelt? Ik heb een 3080Ti die krachtiger is dan een 3080 en meer vram heeft dan de base 3080.Dit las ik op een forum.
I have an rtx 3080 and I'm using DLSS 4 just fine, if I try 4.5L my performance hits rock bottom.
Is wel maar 1 mening natuurlijk. Hier ook op base PS5 in balanced mode en ik vind het echt wel ok qua performance.Een aantal posts boven je…
Niet speelbaar? Altijd vreemd hoe zulke meningen rond gaan en dan alleen maar erger worden.Jammer dat deze geadverteerd wordt op base ps5 terwijl die eigenlijk niet speelbaar is... Ik pas helaas.
Nee cyberpunk op ps4 was niet speelbaar deze is meer dan ok als ik afga op de footage die er online staat.Jammer dat deze geadverteerd wordt op base ps5 terwijl die eigenlijk niet speelbaar is... Ik pas helaas.
Kweet het, maar brengt niks opKwam deze oplossing tegen op Reddit:
Go into settings and disable 3d note setting on maps. Solved the issue for me on ps5.
Maar hopelijk snel gepatched
Wat is het verschil tussen quality en balanced en wat raden jullie dan aan?
Ik ga dat ook nemen als ik er straks aan begin. Ik pak dat meestal op elk spel. Stoort me allemaal niet als het dan grafisch minder is. Als het maar vlot speeltBalanced geeft meer grafische kwaliteit maar heeft een framerate van 40fps t.ov performance (60fps)
quality mode is dan weer beter van beeld maar heeft 30fps snelheid. Ik heb Balanced gekozen .