Corsair Vengeance RGB DDR5 2 x 16GB 5600MT/s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
07/12/2023 00:00

Arades

Well-known member
iTrader: 100% (96/96)
Algemene informatie/specificaties
Corsair Vengeance RGB DDR5 32GB 5600 geheugen

Minimum: €65
Meeneem: €75
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Ham
Omdat ik ander geheugen heb moeten kopen gaat deze in de verkoop. Gaf problemen met mijn AMD build. Geheugen is getest en op alles geslaagd dus met het geheugen is totaal niks mis. Enkel had ik de verpakking niet meer waardoor ik het niet kon terugsturen. Is aangekocht bij Megekko op 24 augustus.

Hey,

Bod van 50 incl verzending. Mag naar een pakketpunt.
Indien te laag geen probleem, aar zoek eigenlijk sneller geheugen.

Mvg
Hoe bedoel je sneller geheugen? Het iets snellere DDR5 is de 6000, deze zit net daaronder.

€50 voor 3 maand oud geheugen is me toch net te weinig. Minimum blijft voor mij €65 excl. Toch bedankt voor het bodje

Ben wel geïnteresseerd maar wil het in een AMD build steken. Wat was de probleem precies?
Deze komt ook uit een AMD Build. Geen probleem achteraf gezien. Ik had op tweakers mijn probleem met opstarten gepost en daar zei men dat het de combinatie AMD en Corsair Vengeance was. Ik wou dit inwisselen bij Megekko maar ik had het doosje niet meer dus kon het niet meer voor hun. Dus ik heb gewoon Kingston Fury geheugen genomen maar het opstartprobleem bleef terug komen. Uiteindelijk bleek het een BIOS probleem te zijn en na update geen problemen meer gehad. Dus aan het geheugen mankeert absoluut niks.

Deze komt ook uit een AMD Build. Geen probleem achteraf gezien. Ik had op tweakers mijn probleem met opstarten gepost en daar zei men dat het de combinatie AMD en Corsair Vengeance was. Ik wou dit inwisselen bij Megekko maar ik had het doosje niet meer dus kon het niet meer voor hun. Dus ik heb gewoon Kingston Fury geheugen genomen maar het opstartprobleem bleef terug komen. Uiteindelijk bleek het een BIOS probleem te zijn en na update geen problemen meer gehad. Dus aan het geheugen mankeert absoluut niks.
Oke bedankt, past het als ik het kom afhalen voor 60?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan