Concord

Yeah als het waar is. Al heel veel dingen gelezen. Blijft wel een feit, iemand zat met zijn kop in het zand.

Die 250 mil is pure BS. Dat heeft iemand de wereld in gezonden om extra drama te creëren. Het zou eerder rond de 100 mil liggen. Het exacte budget is niet gekend. Maar dan nog, een gigantische flop. Gelukkig hebben ze met Helldivers 2 een dikke hit te pakken. Ook dat spel kostte 40 euro en dat deed het wel goed. Over Fairgames, ik vrees er ook voor. Maar intern is men wel positief over die game. Nu Jim Ryan weg is, heeft men de live service games die in ontwikkeling zijn wel gehalveerd(van 12 naar 6) volgens insiders. Gelukkig maar, want Sony moet terug doen wat ze best kunnen. Dikke SP games maken. Spijtig dat ze bij verschillende teams nu jaren verspild hebben(zoals bijvoorbeeld Factions bij ND. Waar ik dan weer wel vertrouwen in had...)
Lijkt nu toch niet te kloppen he...
Wat is er nu BS?

Al is het wel nog een gerucht natuurlijk.

Lijkt nu toch niet te kloppen he...
Wat is er nu BS?

Al is het wel nog een gerucht natuurlijk.
Ja, ik dacht ook, wat een bs. Maar Colin Moriarty zou daar echt niet over liegen. Of die insider liegt tegen hem. Ik hoop het, want jeezes... Dan begin je u al af te vragen hoeveel geld ze nog verkwist hebben aan die gecancelde projecten...

Ja, ik dacht ook, wat een bs. Maar Colin Moriarty zou daar echt niet over liegen. Of die insider liegt tegen hem. Ik hoop het, want jeezes... Dan begin je u al af te vragen hoeveel geld ze nog verkwist hebben aan die gecancelde projecten...
Denk dat we nog zouden verschieten van hoeveel geld er zo in de vuilbak belandt. Hetzelfde met de multiplayer van The Last of Us. En daar keek ik zo hard naar uit.

game over voor firewalk studios, sony gaat de ganse studio sluiten.
er waren geruchten dat sony deze ging terug brengen als gratis psn game maar dat zal nu waarschijnlijk ook niet gebeuren.

good luck met al jullie exemplaren :D

Mocht het nog iemand intereseren, er staat een aflevering (13) in het teken van concord in de serie secret level op prime video 😅 waarschijnlijk gemaakt voor de fail 😅

Is anders nog een leuke serie

Terug
Bovenaan