Citytrip Londen

Heb jij nog tips @|nfected? qua wereldkeuken / streetfood? Ik heb de indruk dat we nog overeen zouden komen met betrekking tot restaurants.
Online al noedels bij Lanzhou in Chinatown als tip gelezen.

Maandag vertrekken we voor 1 nacht met de Eurostar. Voorlopig op het programma enkele klassiekers: Hamley's, Fortnum & Mason en Wallace Collection (Of British museum).
En vertel! Ik ben aan het kijken voor in Maart, waar ben je gaan eten en was het de moeite? ik ga gewoon een weekend gaan vermoed ik

Door omstandigheden niet echt kunnen gaan eten waar we op voorhand wilden.

Eerste dag 's middags wat gesnackt met oa geroosterde eend-burger van Kung Fu burger: kung fu burger. En noodles bij Bone Daddies https://bonedaddies.com/menus/ . 's Avonds indisch gaan eten bij Tandoor Chop House:klik .

Tweede dag niet meer echt op restaurant geweest. Had graag nog eens naar Chinatown geweest en daar op de bots iets gekozen, want er was veel die er goed uitzag.

Ik was eigenlijk van plan om maar 1 dag te gaan, maar mijn vrouw wilde 2 dagen gaan. Moest toch toegeven dat zelf 2 dagen nog kort was. Misschien dat we in het voorjaar elk eens met 1 van onze oudste kinderen gaan.

En vertel! Ik ben aan het kijken voor in Maart, waar ben je gaan eten en was het de moeite? ik ga gewoon een weekend gaan vermoed ik
In maart gaan we ook voor een romantisch tripje naar Londen.
Heeft er iemand al de Notting Hill Tour gedaan? Mijn vriendin is zot van die film.
Verder mogen nog goede resto's gedeeld worden (Italiaans of sushi).
Is een hotel rond Leicester Square een aanrader om je te verplaatsen? Of maakt het niet zoveel uit als je toch de metro moet nemen om ergens te raken?

Heeft er iemand al de Notting Hill Tour gedaan?
Niet een georganiseerde tour, maar vorig jaar gewoon de metro gepakt naar daar op een zaterdagmorgen en gewoon de flow volgen.
Ik had de film trouwens nog niet gezien toen, maar wel achteraf bekeken.
Heb het gevoel dat film en mijn ervaring wel goed overeenkwamen.

Ik vind trouwens Notting Hill bezoeken een absolute aanrader!

Is een hotel rond Leicester Square een aanrader om je te verplaatsen?
Als je een metrostation nabij hebt en makkelijk op de belangrijkste lijnen kunt, dan is dat ok. Je hoeft niet per se in het middelpunt te zitten.
Ik zat bij Earls Court en ik vond dat een fantastische lokatie, een beetje verder maar toch met perfecte aansluitingen (en dichtbij Notting Hill trouwens 😃).

Ik ben hier ook aan het kijken voor een citytrip eind september, om een concert te doen in Alexandra Palace. Ofwel van vrijdag tot zondag, of van vrijdag tot maandag. Eerste keer Londen, 't gaat er anders ook niet snel meer van komen vrees ik, dus dan liever meteen 3 volle dagen ter plaatse dan 2.

Ik ken Londen eigenlijk echt niet goed, zoveel keuze in waar te verblijven ... krijg er al stress van :'). Het British Museum wil ik absoluut bezoeken, en voor de rest veel van de stad verkennen en lekker eten ...

Tips zeker welkom!

Ik ben hier ook aan het kijken voor een citytrip eind september, om een concert te doen in Alexandra Palace. Ofwel van vrijdag tot zondag, of van vrijdag tot maandag. Eerste keer Londen, 't gaat er anders ook niet snel meer van komen vrees ik, dus dan liever meteen 3 volle dagen ter plaatse dan 2.

Ik ken Londen eigenlijk echt niet goed, zoveel keuze in waar te verblijven ... krijg er al stress van :'). Het British Museum wil ik absoluut bezoeken, en voor de rest veel van de stad verkennen en lekker eten ...

Tips zeker welkom!
Eerste tip is: doe maar tot maandag want daar is zoveel te doen en te zien...

Komende zomer ook eens een citytrip naar londen (zonder kinderen). 4 dagen, drie nachten.

Nu eens aan het kijken voor een hotel maar ik merk nu wel echt dat ik geen hol ken van die stad. Geen idee in welk stadsdeel ik een hotel moet gaan zoeken.

Invulling zal redelijk klassiek zijn: wat cultuur, beetje rondwandelen, wat shoppen. In het extreem drukke hart van een stad loop ik wel eens graag rond maar er verblijven is verre van een noodzaak. Ik ga ervan uit dat je met het openbaar vervoer in londen wel overal vlot geraakt.

Concreet:
- welk stadsdeel zoek ik mij best een hotel?

- bonus: voorstel van hotel? Echtgenote wil het blijkbaar "typisch Engels". Wat ze precies bedoelt moet ik nog wat ontcijferen maar deze keer dus al zeker geen modern hip designhotel.

Komende zomer ook eens een citytrip naar londen (zonder kinderen). 4 dagen, drie nachten.

Nu eens aan het kijken voor een hotel maar ik merk nu wel echt dat ik geen hol ken van die stad. Geen idee in welk stadsdeel ik een hotel moet gaan zoeken.

Invulling zal redelijk klassiek zijn: wat cultuur, beetje rondwandelen, wat shoppen. In het extreem drukke hart van een stad loop ik wel eens graag rond maar er verblijven is verre van een noodzaak. Ik ga ervan uit dat je met het openbaar vervoer in londen wel overal vlot geraakt.

Concreet:

- bonus: voorstel van hotel? Echtgenote wil het blijkbaar "typisch Engels". Wat ze precies bedoelt moet ik nog wat ontcijferen maar deze keer dus al zeker geen modern hip designhotel.

Marylebone lijkt me dan wel een goede locatie.

Hoteltips zijn natuurlijk moeilijk zonder een budget, maar qua stijl bedoelt je vrouw mogelijk iets zoals dit.

Tips zeker welkom!

V&A museum zou jij top vinden vermoed ik, of Sir John Soane museum. Uiteraard is de National Gallery ook dik de moeite.
Vlakbij het British Museum is trouwens één van de beste Italiaanse restaurantjes in de stad, met een ronduit heerlijke carbonara: Pentole & Padelle.

Concreet:

Check qua hotel eens London House. Blijft men vaste stek ginds. Nog vrij centraal gelegen en blijft nog dteeds betaalbaar naar Londense normen 😅

Terug
Bovenaan