Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn Frans is goed genoeg om alles te begrijpen, maar niet goed genoeg om vlot mails te sturen. Tegenwoordig stuur ik al mijn Franse mails via Chatgpt.Combinatie kan ook, vraag in het Nederlands met verzoek om in het Engels te antwoorden.

Ik denk dat voor code GitHub copilot superieur zal zijn. Ook naar aanpassingen op de code toe.Daarnet toch een ChatGPT account aangemaakt en geprobeerd en het is best indrukwekkend wat die uit zijn code hoed tovert. Het is zeker allemaal niet waterdicht, en de juiste vragen en basisomschrijvingen zijn uiteraard enorm belangrijk voor een goed resultaat. Maar als eerste stap kan dit echt wel tellen. Ik kan me voorstellen dat je heel snel waterdichte delen code kan laten schrijven door dit ding, waar je anders uren mee zoet bent zelf. Het logisch denken, opbouwen en samenbrengen moet je nog wel zelf doen.
Interessant, het gebruikt ook de OpenAI Codex blijkbaar in de achtergrond.Ik denk dat voor code GitHub copilot superieur zal zijn. Ook naar aanpassingen op de code toe.

Rewrite the lyrics of Adele Skyfall with lyrics about James Bond himself, make the verses match the length of the original song, and make the sentences rhyme
Now sing the song for me on the backing track of the original song

arstechnica.com
Het gekste zou zijn moest gameplay/verhaallijnen on the fly door ai gegeneerd zijn. Herspeelbaarheid oneindigStablediffusion + multicontrolnet
Ook dit is niet geanimeerd maar door een module in UE5 van smartphone video geconverteerd naar bewegend 3d model.
Echt wel gek aant worden. Wat vroeger uren, nee weken, werk was, wordt hier geklaard in minuten en de beweging ziet er beter uit dan eender wat artisten in anime en games tot hiertoe voor elkaar kregen.
Mocap had men natuurlijk al maar nu heb je zelfs de studio en balletjes niet meer nodig. Nog even en je kan volledige levels, karakters en props maken met niets anders dan je gsm. Zelfs dat heb je niet nodig als je de beweging van een bestaand filmje goed vindt, je kan dat gewoon gebruiken en zowel de persoon als achtergrond vervangen door iets of iemand anders.
Ik weet nog hoe indrukwekkend ik style transfer vond toen het gewoon over fotos ging maar de evolutie in video laat duidelijk niet op zich wachten.
dat gaat geen jaar (ok misschien 2) meer duren vooraleer je met micro met NPCs praat en vraagt waar bijvoorbeeld een sleutel begraven ligt en of hij dat niet kan tonen. Je kan het zo gek niet bedenken. Als alle NPCs autonomie krijgen ga je ze kunnen vragen waar de eindbaas zit, hoe je die kapot maakt en of ze niet willen helpen.
.
. Laat staan dat je AI die personages laat invullen
.
Valt zéér goed mee als je weet dat ChatGPT ongeveer $0.002 kost per 1,000 tokens (= ~ 750 woorden)Ik denk wel dat sommige onderschatten hoe kostelijk het zou zijn om een AI server te laten draaien puur zodat NPC's meer variatie hebben in taal/gedrag
Stel je eens voor dat Bethesda zoiets implementeert, je kan bijna niet anders dan een "monthly fee" te vragen want je game gebruikt continue resources extern van applicaties van de speler. Zoiets zie ik dan wel weer mogelijks gebeuren maar dat wordt wel een heel kostelijke affaire. Gaat niet gratis zijn voor de speler.
En is dat wat men wil? NPC's die AI gegenereerde gesprekken en verhalen uitvoeren in plaats van een deftig geschreven verhaal waar erover nagedacht is. Ik denk het niet. Ik kan het nog begrijpen om een NPC niet voortdurend dezelfde oneliner te geven en wat variatie te geven in zijn gedrag/zinnen maar voor hele verhalen zie ik men nog snel afknappen daarop.
Ik vond Skyrim indertijd al vrij zielloos qua personages. Laat staan dat je AI die personages laat invullen
.
ai.facebook.com
ChatGpt en Midjourney zijn in enkele maanden al enorm versterkt, ik denk dat beetje vertalingen niet een probleem zullen zijnIk ben oprecht blij dat een vertaler tolk die ik ken, eens goed moest lachen met chatGPT want zijn vertaaldiensten zijn verre van perfect. Er is nog veel werk aan de winkel, waar we zeer blij voor mogen zijn. Zo hebben alle vertalers toch nog enkele jaren werk![]()