Usage limit voor deze week is volledig doorgeblazen; nu een paar dagen wachten op reset. Het leuke aan Codex is dat het nog een tijdje blijft verder werken tot de taak "afgerond genoeg is" als je geen tokens meer over hebt. Claude zou gewoon stoppen waar hem zit. Daar gisteren nog gebruik van gemaakt om hem met mijn laatste tokens nog een grote taak te laten doen.Pet project voor deze zomer verloopt heel vlotjes, veel vlotter dan verwacht. Ik denk dat met nog een paar dagen er aan te werken, dat heel die boel klaar zal zijn. Usage limit is blijkbaar een soort rolling window, nu nog 62% over. Quasi heel het "read" gedeelte van de site zit al in de nieuwe gelaagde architectuur. Alle oude nest die ik tegenkom zoals zaken die niet goed werkten of waar ik 20 jaar geleden geen oplossing voor had; dat is nu allemaal oplosbaar/verbeterbaar in een mum van tijd. Heel mooi om te zien hoe dat spel op een paar minuten tijd een betere zoekfunctionaliteit in elkaar flanst dan er voordien in zat.
Dusja, uiteindelijk met het 23EUR/maand abonnement kwam ik een avond of drie toe met de voorziene weeklimiet.
Ik had gehoopt met dit project mijn AI code generation skills wat te kunnen bijschaven maar de voorlopige conclusie is dat Codex al zodanig krachtig is dat allerlei extra's quasi niet nodig lijken te zijn voor dit hobbyproject. Ponytail skill gebruikt maar dat was het dan ook. Gewoon een afvinkbaar plan laten opmaken en alles laten documenteren in markdown files. Zelfs geen AGENTS.MD voorzien omdat het zodanig vlot ging. Het spel trekt zijn plan en heeft vaak maar minimale bijsturing nodig.
Het verschil met GitHub Copilot, waarin ik toegang heb tot dezelfde modellen, lijkt vrij groot.