Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werkt dus niet…Rechtse muisknop "dit is ongewenste mail".
Jaik heb een oude website in php 7.x nog geloof ik.
Ik heb nog niets met claude of AI gedaan kwa coding. Zou ik daar al die php files aan kunnen geven en zeggen: maak hier 8.2 oid van ? En die kan dat refactoren?
Hmm ik ga het eens proberen en zien wat het geeft. Het is een project dat quasi geen inkomsten meer genereert, dus ik ben niet happig om er direct 100EUR tegen te smijten. Vandaar wat twijfels over de haalbaarheid, want als ik constant tegen limieten zou lopen is mijn goesting waarschijnlijk snel weer weg.Mijn productiviteit is x1000 gegaan sinds ik Claude Max 5x heb. Dat kost dan ook wel een 100 per maand, maar ben daarmee nog niet tegen mijn limieten aan gelopen. En ik gebruik Opus 4.8 voor alles. Zowel kleine UI fixes als plannen. Zal er een beetje vanaf hangen voor wat je het wil gebruiken. Ik denk dat je een refactor sowieso wel door Sonnet kan laten doen, dat lukt mss nog wel in je Pro plan van 25 euro. Iets waar Claude heel erg goed in is, dat is bestaande code functioneel interpreteren. Daar heb je eigenlijk de helft van het moeilijke werk al gedaan (functioneel prompt engineering niet nodig) waardoor je resultaat beter is dan halfbakken specs doorgeven.
Als ik het zou moeten doen, dan zou ik een Max plan van 100 euro nemen, Fable een /goal geven en de architectuur laten schrijven, samen met een iteratief implementatieplan. Dan je Max account downgraden naar Pro. De resterende tijd die overblijft van je max plan gebruiken om met Opus te implementeren. En als je tegen limieten loopt of je maand Max is om Sonnet de rest laten doen.
Werkt niet in mijn Outlook, vandaar de vraag