Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij houdt die er ook soms opeens mee op. Had er wat mee liggen knoeien en had dan een brief gevraagd om naar mijn lief te sturen. Allemaal zeer mooi in een bepaald thema en dan stopt die met ''enter next message''. Als je dan vraagt ''iets minder klef'', haalt die er wat woorden uit.Mijn neef gebruikt ChatGPT om oefeningen te maken voor zijn kinderen, heb nu hetzelfde geprobeerd, zeer handig en leuk voor de kinderen om op deze manier te oefenen:
Doet wel niet 100% wat ik vraag, het zijn 15 oefeningen die ik krijg ipv 50 en het zijn ook optelsommen in de eerste vraagstelling maar soit.
www.dansendeberen.be

arstechnica.com
arstechnica.com

Die termen kunnen dan ook de indruk geven dat het om hoogwaardige teksten kan gaan.Tteksten gegenereerd door chatGPT gebruiken zeer veel het werkwoord 'kunnen' - je moet er eens op letten
kan leiden tot
kan je proberen
kunnen zorgen voor
Na enkele maanden gebruik te maken van chatGPT viel me deze (hard) op. Sommige teksten bevatten 15-25 maal dit werkwoord.
hoogwaardig is ook zo'n woordje dat altijd terugkomt
arstechnica.com
Das wel mooi dat tekst nu ook goed weergegeven wordt.Komt uit een artikel over de lancering van DALL-E 3
"An illustration of a human heart made of translucent glass, standing on a pedestal amidst a stormy sea. Rays of sunlight pierce the clouds, illuminating the heart, revealing a tiny universe within. The quote 'Find the universe within you' is etched in bold letters across the horizon."![]()
OpenAI’s new AI image generator pushes the limits in detail and prompt fidelity
With better response to details and text, DALL-E 3 hopes to make prompt engineering obsolete.arstechnica.com
arstechnica.com
I need this!
arstechnica.com
Want Google is ondertussen niets aan het doen? Ik denk dat je in de toekomst nog wel eens zou kunnen verschieten als je nu denkt dat het MSFT takes all isWat een bombshell dit weekend. Ontslag van de CEO, de mederichter die mee opstapt, en nu ook het gros van het personeel dat met opstappen dreigt. 't is nog steeds niet echt duidelijk wat er achter de schermen gaande was maar het ziet er naar uit dat OpenAI in de toekomst niet meer zo relevant zal zijn. Big win voor Microsoft die met de snoepjes gaat lopen.
https://www.tijd.be/de-tijd-vooruit...ak-zette-ontslag-altman-in-gang/10508408.htmlWat een bombshell dit weekend. Ontslag van de CEO, de mederichter die mee opstapt, en nu ook het gros van het personeel dat met opstappen dreigt. 't is nog steeds niet echt duidelijk wat er achter de schermen gaande was maar het ziet er naar uit dat OpenAI in de toekomst niet meer zo relevant zal zijn. Big win voor Microsoft die met de snoepjes gaat lopen.