Call of Duty: Black Ops 6

De eerste week had ik redelijk veel plezier in de multiplayer. Kleinere mappen en veel actie.
Maar nu we een goeie 10 dagen na de launch zijn is mijn enthousiasme wel aan het verminderen. De actie is zich steeds meer en meer op dezelfde plaatsen aan het afspelen en bijgevolg beginnen ze dan ook op deze plaatsen te campen.
Ook wordt er constant voor dezelfde, kleinere mappen gekozen (zoals een Babylon) wat je op den duur dan wel wat beu bent gespeeld.

De eerste week had ik redelijk veel plezier in de multiplayer. Kleinere mappen en veel actie.
Maar nu we een goeie 10 dagen na de launch zijn is mijn enthousiasme wel aan het verminderen. De actie is zich steeds meer en meer op dezelfde plaatsen aan het afspelen en bijgevolg beginnen ze dan ook op deze plaatsen te campen.
Ook wordt er constant voor dezelfde, kleinere mappen gekozen (zoals een Babylon) wat je op den duur dan wel wat beu bent gespeeld.
Klopt volledig wat je zegt.
De action-zone ligt meer een meer op dezelfde punten op de map.
De opbouw van de mappen laat het ook toe om een heel deel van de map niet te gebruiken.
Da mappen zijn wel mooi maar er zij teveel van die typische ARENA-mappen.
Bij de Vault is het ook hetzelfde probleem. Rondom rond is het een mooie buitencirckel met kleine ruimtes maar ze wordt niet gebruikt.
Bij een TDM of Kill Confirmed heb je dat wel gemakkelijk natuurlijk. Die ARENA-mappen zijn voor objectives zoals domination en hardpoint dan weer leuker.
Hopelijk komen er qua opbouw meer mappen zoals Red Card. In deze map wordt alle ruimte gebruikt heb ik de indruk.

Wel moet ik toegeven dat ik het nog niet beu ben. Ben volop bezig met al men wapens op goud te krijgen en ben voor men camo's aan het spelen. De Calling cards in de Prestiges zijn ook wel iets uitdagender.
Ik hoop dat bij de season 1 wel iets meer komt dan enkel een nieuwe skill three.

Ik speel nog altijd dagelijks enkele uurtjes en zit nu in Prestige 2, level 31. Ik start iedere keer met de daily challenges van zombie en doe dan die van MP, al dan niet in party vorm met enkele maten.

Ik denk niet dat ik zonder die uitdagingen/party met discord dagelijks zou spelen.

Ik speel nog altijd dagelijks enkele uurtjes en zit nu in Prestige 2, level 31. Ik start iedere keer met de daily challenges van zombie en doe dan die van MP, al dan niet in party vorm met enkele maten.

Ik denk niet dat ik zonder die uitdagingen/party met discord dagelijks zou spelen.
Ja met de zombies moet ik nog beginnen.
Heb dat eigenlijk nog nooit gespeeld.
Heb wel gehoord dat het dit jaar echt geweldig zou zijn :-)

Ik hoop vooral dat ze mensen die een warzone of resurgence match vroegtijdig verlaten eens een ban van een dag of 2 geven.
Echt niks irritanter dan dat.

Ja deze weet ik, maar bv in hardcore ?
In combinatie met de Strategist (Flack Jacket, Quartermaster, en van den derde ben ik de naam vergeten) en 4de perk bankroll krijg je wel veel xp.
Ik combineer die dan ook met de Scout Pulse, counte UAV en UAV. Die 3 heb ik soms na 2 objective kills al en dan gaat de xp wel vrij snel

ik heb al minstens 15 jaar geen CoD meer gespeeld. Had gelezen dat de campaign van deze goed was dus om die reden gekocht, had nog eens goesting in een shooter. Campaign was heel leuk, maar ben nu weer volledig hooked op de multiplayer. Fast paced, genoeg customization, ik snap wel echt de appeal. Ook tof om gewoon tussendoor een kwartiertje te doen.

Enige minpunt voor mij is die desync of hoe heet het. Frustrerend met momenten

Iemand onlangs nog de trophy unlocked 2kill's met die rc wagen ?. heb er al veel over gelezen dat die sinds een update niet meer werkt al van november mss een andere manier ? heb het al letterlijk al 20 keer gedaan.

Terug
Bovenaan