VTM BV Darts

Toevallig gisteren gaan kijken omdat iemand die we kennen meespeelt en ons gevraagd had.
Ik heb mij eigenlijk rot geamuseerd. Goed kunnen supporteren voor onze kandidaat, de publieksomwarmer was geweldig en dat was eigenlijk echt een leuke sfeer.
Heb het nog niet op TV gezien maar in de zaal vond ik het verrassend leuk eigenlijk :p
 
Toevallig gisteren gaan kijken omdat iemand die we kennen meespeelt en ons gevraagd had.
Ik heb mij eigenlijk rot geamuseerd. Goed kunnen supporteren voor onze kandidaat, de publieksomwarmer was geweldig en dat was eigenlijk echt een leuke sfeer.
Heb het nog niet op TV gezien maar in de zaal vond ik het verrassend leuk eigenlijk :p
Moet de kandidaat geheim blijven? Mister Mysterious :biglaugh:
 
Moet de kandidaat geheim blijven? Mister Mysterious :biglaugh:

Ik zou het begot eigenlijk niet weten.
Enfin ik volg het programma dus niet dus ik kan niet zeggen of ge op basis daarvan zou kunnen zeggen hoe ver iemand is geraakt in het programma als ik dat zeg. :unsure:
 
Ik zou het begot eigenlijk niet weten.
Enfin ik volg het programma dus niet dus ik kan niet zeggen of ge op basis daarvan zou kunnen zeggen hoe ver iemand is geraakt in het programma als ik dat zeg. :unsure:
Gisteren tijdens het zappen blijven hangen bij Francesco en Omar Souidi. Vond die beiden niet slecht smijten. Was toen reclame en dan maar verder gezapt. Dus het niveau van de anderen kan ik niet inschatten. Zal het ook niet verder volgen. :biglaugh:
 
BV Darts is een programma dat 2 uur duurt en eigenlijk maar 45m zou mogen duren. wij nemen dit op, skippen alle shit en kijken enkel naar het darten. anderhalf uur van ons leven "gewonnen" :)
 
Terug
Bovenaan