Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Dat laatste zie ik sowieso al niet gebeuren. Dat eerste als sjarels als sane de ene zitter na de andere blijft missen ook niet.
Daar heeft men toch ook de kern niet voor, als je die vergelijkt met die van andere absolute topclubs.
Kimmich, Musiala en Kane zijn top. Maar voor de rest toch spelers die toch niet tot die absolute Europese top behoren.

CDK did it again. Dat is toch die speler die amper tot geen speelminuten krijgt van Tedesco?

Wat een seizoen bij Atalanta! En steeds leuk een outsider aan de leiding van Serie A te zien. En nog leuker dat AC Milan kwakkelt.

CDK did it again. Dat is toch die speler die amper tot geen speelminuten krijgt van Tedesco?

Wat een seizoen bij Atalanta! En steeds leuk een outsider aan de leiding van Serie A te zien. En nog leuker dat AC Milan kwakkelt.
En nog 2 keer op de paal na 2x een assist van CDK.

In iedere goal heeft hij zijn voet, prachtige voorzetten ook.

Moeten onze laatste 2 bondscoaches meer dan 1 plan hebben dan had je al lang kunnen profiteren van zowel CDK als Openda, maar nee, liever gokken op 1 iemand en als die geen zin heeft is het jammer want verder dan 1 op 1 vervanging raken ze niet.

Komend weekend de Derby della capitale.
Toch altijd een leuke derby, en er normaal in april naar toe.
Had nu ook de mogelijkheid om mee te gaan in het uitvak maar kwam niet goed uit qua werk en co

Gift Orban bleek geen geschenk te zijn voor Lyon. Met 5 miljoen verlies verpatst aan Hoffenheim.
Onlangs eens naar een podcast geluisterd van kaa Gent, er was ook een kerel bij van het media team bij en die zei dat die eens zijn grote boodschap in de kleedkamer heeft gedaan van Lyon.... of het in douche of welke kleedkamer was weet ik niet. Is een heel egoïstisch op het veld daarom ook dat Hein gem nog amper liet starten vorig seizoen.

Saelemaekers mooi doelpunt gemaakt in de Romeinse derby.. 2-0 voor As Roma.
helaas.

AS wel dodelijk efficiënt in die eerste helft. Tweede helft was voor Lazio maar die kregen de bal maar niet in het net.
Over gans de wedstrijd had een gelijkspel naar mijn mening een correcte uitslag geweest.

Maar bon als je de kansen niet afmaakt kan je moeilijk punten pakken.

helaas.

AS wel dodelijk efficiënt in die eerste helft. Tweede helft was voor Lazio maar die kregen de bal maar niet in het net.
Over gans de wedstrijd had een gelijkspel naar mijn mening een correcte uitslag geweest.

Maar bon als je de kansen niet afmaakt kan je moeilijk punten pakken.
Heb de match niet gezien over het spelbeeld kan ik niks zeggen.

Mbangula scoort de 1-0 met Juve tegen een onkenbaar zwak Milan.

Ondertussen 2 -0 en Milan geraakt haast niet over de middellijn. Een opeenvolging van slechte bal controles en slechte passes van Milan.

Terug
Bovenaan