Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand me vertellen wat Messi dit jaar gedaan heeft dat hij een nominatie voor speler van het jaar verdient?

nee ik doelde er eerder op dat nationale team kapiteins precies nog wat achterlopen en in het verleden levenDat maakt het nog steeds niet verdiend. Echt belachelijk, de helft van al z'n prijzen verdient die gewoon niet.

Allè, op naar de volgende club die erin trapt.
1 jaartje en daarna wordt het weer 2x niks. Elke keer hetzelfde. Daarnaast heb je ook nog een mafketel langs de lijn die regelmatig rood pakt.Als je niet Tottenham bent, wel een zekerheid op prijzen!
Tgohja, zijn Roma is niet eens een subtopper, Lukaku staat vaak op een eiland waardoor hij amper ballen raakt. Misschien kan het gewoon beter?![]()
De Rossi lost Mourinho af als coach van Romelu Lukaku bij AS Roma
Het verhaal van José Mourinho bij AS Roma is uit. De Portugese toptrainer moet na de teleurstellende resultaten vertrekken als coach van Romelu Lukaku en co. Clubicoon Daniele De Rossi neemt over.www.standaard.be
Jammer voor Romelu - denk dat het wel klikte met Mourinho.
Hopelijk geeft de nieuwe coach hem ook vertrouwen (met oog op het EK).
The speciale goneThe Sacked One
Ja als Tottenham 'm ontslaat vlak voor de bekerfinale... Speel je eens een finale, ga je een coach die garant staat op prijzen ontslaanAls je niet Tottenham bent, wel een zekerheid op prijzen!

1 jaartje is wel overdreven. Ze hebben vorig seizoen nog de finale van de EL gespeeld. Maar 't is inderdaad wel zo dat het beste wel van de soep lijkt bij Mourinho.1 jaartje en daarna wordt het weer 2x niks. Elke keer hetzelfde. Daarnaast heb je ook nog een mafketel langs de lijn die regelmatig rood pakt.
Als dat de basis is waarop jij beslissingen maakt ben ik blij dat jij geen bondscoach bent.Als we Lukaku zijn stemgedrag gezien hebben voor die awards kunnen we zijn band ook maar beter afpakken.