Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Openda 2x aan het kanon dus vandaag.
Bakayoko ook 1x gescoord en een assist afgeleverd.
Clement zijn eerste match met Rangers 4-0 gewonnenm, zowel Raskin als Dessers hebben gescoord.

hij verdiende natuurlijk gewoon een beter contract, wel echt genieten van die naturel. En ja hij heeft zeker zijn mond voorbij gepraat maar ik vind het nu juist leuk dat dat nog kan! Overigens die spelers meteen met de beelden confronteren dat heeft wel iets, doen ze dat in andere competities ook? On België heb ik dat nog niet gezien. Die Nederlandse TV interviewer is wel Gilles de Bilde niveau, dat zeuren over de taalverschillen. Panklaar tot daar aan toe, die betekenis is inderdaad een beetje meer Noord-Nederlands, maar zich vervelen dat is toch gewoon hetzelfde overal. Zucht, enfin pet peeve van mij.

Bakayoko lijkt me wel echt op weg naar een grote Carrière, die zet echt grote stappen de laatste maanden. De aanvallende weelde bij de RD is echt wel groot. Nu nog verdedigers kweken (hoe anders is het ooit geweest :crazy: )

Die Anderlecht fans hebben wat meegemaakt, Chelsea/Man U fans ook, maar de val van Ajax… Daar gaan boekenkasten vol over geschreven worden (en vijvers vol gehuild)

Kompany is binnnekort vrij, mss iets voor Ajax ?
Zou geweldig zijn. Maar gaat nooit gebeuren. En bij Burnley gaat ze Kompany echt zo snel niet opzijschuiven. De nieuwe eigenaars kijken daar echt wel naar de lange termijn.

Malaise bij Anderlecht trouwens een pak dieper dan bij Ajax. Daar is nog steeds heel veel geld aanwezig.

Terug
Bovenaan