Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal mee eens. Anders gaat er nooit verandering komen.Heerlijk. Dat Ajax kan niet voldoende genoeg slaag krijgen.
Engeland is echt zwaar naar de kloten qua sfeer. Ge wordt daar tegengehouden als fan als ge naar de boarding wilt om te gaan juichen met de spelers. Ge moogt geen drank meer in de tribunes. Vlaggen worden geprojecteerd op de boarding. Ge moogt niet meer rechtstaan,...
Een zeer triestige evolutie in het voetbal. Voor de echte Engelse sfeer moet ge naar de onderste regionen van het Engelse voetbal gaan.
Maar zolang de normale supporters ook niet reageren op die idioten blijft het probleem onveranderd, zeker als de clubs ook deze groepen maar laten begaan.Als iedereen zich min of meer kan gedragen, hoeven er ook geen vergaande maatregelen te komen. Het is jammer dat een paar idioten het verpesten voor de grotendeels normale supporters.
Dat is waar, maar ik ga als gewone supporter me echt niet moeien met de harde kern. Ben heel gek.Maar zolang de normale supporters ook niet reageren op die idioten blijft het probleem onveranderd, zeker als de clubs ook deze groepen maar laten begaan.
Ik heb me als gewone supporter wel al eens 'gemoeid' toen er supporters racistische dingen aan het roepen waren naar de tegenstander. Was niet bij de 'harde kern' maar aan de rustige kant van de staan tribune van KVK. Die gasten waren wat aan het mompelen maar erna wel niets meer gehoord.Dat is waar, maar ik ga als gewone supporter me echt niet moeien met de harde kern. Ben heel gek.
Krijg je dan twee matchballen mee of hebben ze de matchbal uit de eerste match bewaard?Dit is mogelijk een van de hattricks met de meeste tijd tussen de eerste en laatste goal?
Dat is waar, maar bij de grote gebeurtenissen, zoals bij Ajax nu, wel he.Ik heb me als gewone supporter wel al eens 'gemoeid' toen er supporters racistische dingen aan het roepen waren naar de tegenstander. Was niet bij de 'harde kern' maar aan de rustige kant van de staan tribune van KVK. Die gasten waren wat aan het mompelen maar erna wel niets meer gehoord.
Het gedoe van de supporters komt niet altijd en alleen van die harde kern.
Akkoord. Maar er is ook nog een verschil met op het moment zelf reageren of bij de volgende match een algemeen statement maken met spandoek ofzo waar ze zich distantiëren van de minderheid die het verkloot voor al de rest.Dat is waar, maar bij de grote gebeurtenissen, zoals bij Ajax nu, wel he.
de "gewone" supporters zijn te tam om een spandoek te makenAkkoord. Maar er is ook nog een verschil met op het moment zelf reageren of bij de volgende match een algemeen statement maken met spandoek ofzo waar ze zich distantiëren van de minderheid die het verkloot voor al de rest.
Mochten de regels de aanstokers ook niet belonen door hen die macht te geven om een match stil te leggen en dan te kunnen verder spelen op ander moment.. zou ook al verschil maken.
Dus mensen die gewoon fijn wat pinten onder de match willen drinken moeten boeten voor wat doorgesnoven idioten?Ah, mijn natte droom, alcohol verbannen uit de tribunes. Zouden echt veel problemen mee opgelost worden. Niet alles, uiteraard. Maar het zou in en rond de stadions een pak kalmer zijn. Enkel tijdens de rust en na de match, hopsakee.
Geen idee waarom ge zoveel pi(l)s zou willen drinken anyway, boecht. Drinkt u achter de match een paar Duveltjes of Westmalle'kes om na te praten se.
Dus mensen die gewoon fijn wat pinten onder de match willen drinken moeten boeten voor wat doorgesnoven idioten?
In Munchen hetzelfde en daar lopen supporters van de 2 partijen gewoon door elkaar zonder zever.Zal ook mentaliteit zijn zeker? In Dortmund wordt ook overal alcohol geserveerd en ik heb bij men weten nog nooit een beker op’t veld zien belanden daar
Ik vrees dat dat juist geen hol gaat uitmaken qua problemen en het gewoon voor ergernis zou zorgen. Uitsupporters komen sowieso straalbezopen toe en als er niet meer mag gedronken worden tijdens de match gaan diegenen die je net wil kalmeren ook gewoon al 15 pinten kappen tussen hun 2 lijnen door voor de match. Resultaat blijft dus hetzelfde maar de mensen die gewoon een pintje of 2 per helft willen drinken onder de vrienden worden gestraft...Ah, mijn natte droom, alcohol verbannen uit de tribunes. Zouden echt veel problemen mee opgelost worden. Niet alles, uiteraard. Maar het zou in en rond de stadions een pak kalmer zijn. Enkel tijdens de rust en na de match, hopsakee.
Geen idee waarom ge zoveel pi(l)s zou willen drinken anyway, boecht. Drinkt u achter de match een paar Duveltjes of Westmalle'kes om na te praten se.
Ik vrees dat dat juist geen hol gaat uitmaken qua problemen en het gewoon voor ergernis zou zorgen. Uitsupporters komen sowieso straalbezopen toe en als er niet meer mag gedronken worden tijdens de match gaan diegenen die je net wil kalmeren ook gewoon al 15 pinten kappen tussen hun 2 lijnen door voor de match. Resultaat blijft dus hetzelfde maar de mensen die gewoon een pintje of 2 per helft willen drinken onder de vrienden worden gestraft...
Los van u mening over pils (ik heb geen idee welke rommel ze tappen in Polen natuurlijk) smaakt een pintje tijdens de match trouwens heerlijk imo.
Tenzij je alle dranken uit de tribune haalt maakt dit dus al niks uit... Een beker met water of cola kan ook het veld op (en zie je ook geregeld trouwens).De discussie begon ergens bij het gooien van bekers op het veld. Ik geloof dus dat uw eerste zin bijgevolg compleet fout is.
Het zal uiteraard helpen maar ik vrees dat diegene die je hiermee wil aanpakken gewoon hun drinkgedrag gaan veranderen. Tijdens corona was het bij ons ook zo en ik en mijn vrienden hadden de "pech" om halfweg de 1e helft zonder pint te staan terwijl de sujetten die jij wil kalmeren er gewoon 8 uit hadden voor de match begon en er 4-5 naar binnen goten op het kwartier rust. Dat gaf dus hetzelfde resultaat dan wanneer je hen toelaat om een pint te drinken tijdens de match.Voorts zijn er natuurlijk enkele maatregelen die getroffen kunnen worden door club en ordehandhavers om dronkaards te weren uit het stadion. Openbare dronkenschap is nog altijd een misdrijf waar je 7 dagen voor in de cel kan vliegen.
Ik geloof trouwens dat als je geen bier in de tribune mag meenemen, maar enkel in de catacomben/onder de tribune, je uiteindelijk minder dronken en beschonken mensen in het stadion gaat hebben. En gezien alcohol werkt als een serieuze drempelverlagende substantie, de atmosfeer hierdoor zal verbeteren.
Je vergist je overigens als je denkt dat ik verwacht de hardcore supporter hiermee te kalmeren. Die mensen zijn helemaal van het padje af en vallen niet te kalmeren. Ik wens hiermee de normale supporter te kalmeren die op een nuchtere blaas een toffe pee is, maar wanneer hij gezopen heeft het grappig vindt om oerwoudgeluiden te maken of om de arbiter uit te schelden of om tegen een politiecombi te plassen.
Hierin moet ik je gelijk geven, dat is inderdaad hatelijk. Ik ga het niet aanzien als grappig maar gewoon heat of the moment maar het resultaat is wel hetzelfde.Of die tieners die het grappig vinden bij een goal om hun bekertje bier de lucht in te zwieren waardoor mensen verscheidene rijen lager doorweekt van het bier de rest van de match moeten volgen. Enkele jaren terug kreeg een 10-jarige neef van me tijdens de match zo'n beker bier over zich. Leuk is anders.
Je moet dat niet als een aanval op de Poolse biercultuur zien, gewoon een reactie op u denigrerend antwoord op pilsUw poging om Pools bier af te kraken, is flauw. Polen heeft een heel grote en goeie biercultuur. En ik heb gewoon 25 jaar geleefd in Belgie dus heb voldoende ervaring om Belgische pils te beoordelen.
Ik ben inderdaad geen pils fan (zowel Belgische als Poolse), maar wat me nog meer tegensteekt, is de cultuur in Belgische stadions om het compleet normaal te vinden dat er in elke helft een half dozijn pintjes of meer achterover gekapt worden.
Klopt, maar voetbal en bier hangt nu eenmaal samen... Hell, we spelen gvd in de JUPILER pro league...Je moet nu eenmaal niet overal bier kunnen drinken, en het is duidelijk dat velen dat niet verdienen om dat in een stadion te doen.