Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Dat fans niet blij zijn snap ik maar dat moet je als supporter ook enigszins kunnen kaderen na enkele seizoenen hoogconjunctuur. Komt op mij eerder over als fans die een beetje te verwend zijn geweest.
Maar die hoogconjunctuur staat toch volledig los van het gepruts van het voorbije jaar eenhalf?

Woensdag om 14u wordt Ajax - Feyenoord zonder publiek verder gespeeld. Daardoor wordt Ajax - Volendam van woensdag verplaatst. Ik ben het volledig met Arne Slot eens dat eender welke beslissing pure competitievervalsing is, want dat is het natuurlijk. Als Ajacied schaam ik mij voor het gedrag van bepaalde "supporters" gisteren. Walgelijk gewoon.

Edit: Ajax overweegt juridische stappen door de beslissing, omdat er wedstrijden moeten verschoven worden. Wtf. Accepteren en doorgaan.

Gewoon 0-5 en klaar toch?
In Nederland is 0-3 een forfaitnederlaag als ik me niet vergis. En voor mij mogen ze Ajax keihard straffen, maar ze moeten wel de regels volgen. Die zijn namelijk ook al eerder toegepast en zie niet in waarom het voor Ajax anders moet zijn.

Woensdag om 14u wordt Ajax - Feyenoord zonder publiek verder gespeeld. Daardoor wordt Ajax - Volendam van woensdag verplaatst. Ik ben het volledig met Arne Slot eens dat eender welke beslissing pure competitievervalsing is, want dat is het natuurlijk. Als Ajacied schaam ik mij voor het gedrag van bepaalde "supporters" gisteren. Walgelijk gewoon.

Edit: Ajax overweegt juridische stappen door de beslissing, omdat er wedstrijden moeten verschoven worden. Wtf. Accepteren en doorgaan.
Snap het wel, ze willen dat het bij 0-3 blijft en het niet nog erger maken voor zichzelf... (sorry kon het ff niet laten)
Ik ben die Mislintat anders wel dankbaar voor Alvarez en Kudus.
Maar soit als ik het zo wat lees allemaal, heeft die begrijpelijk geen vrienden gemaakt in Amsterdam.

Snap het wel, ze willen dat het bij 0-3 blijft en het niet nog erger maken voor zichzelf... (sorry kon het ff niet laten)
Ik ben die Mislintat anders wel dankbaar voor Alvarez en Kudus.
Maar soit als ik het zo wat lees allemaal, heeft die begrijpelijk geen vrienden gemaakt in Amsterdam.
Feyenoord is de ploeg die niet meer wilt verder spelen. Ajax net wel. Onbegrijpelijk imo voor de reden die ge geeft.

Alvarez ging sowieso wel weggaan en bij Kudus zat de kans er ook wel in. Ik vind het uiteraard wel jammer, maar aan die prijs ook niet meer te houden. Op dat vlak vind ik niet dat Mislintat iets fout heeft gedaan. Qua inkomende transfers vind ik het ook nog wat vroeg om te oordelen, maar zijn gedrag binnen de club was gewoon erover. Blijkbaar ook richting de spelers. Dan moet je er afscheid van nemen.

Feyenoord is de ploeg die niet meer wilt verder spelen. Ajax net wel. Onbegrijpelijk imo voor de reden die ge geeft.

Alvarez ging sowieso wel weggaan en bij Kudus zat de kans er ook wel in. Ik vind het uiteraard wel jammer, maar aan die prijs ook niet meer te houden. Op dat vlak vind ik niet dat Mislintat iets fout heeft gedaan. Qua inkomende transfers vind ik het ook nog wat vroeg om te oordelen, maar zijn gedrag binnen de club was gewoon erover. Blijkbaar ook richting de spelers. Dan moet je er afscheid van nemen.
Ik lees toch veel verwijten aangaande transfers.
Nu natuurlijk, supporters missen al eens alle rationaliteit als het om hun geliefde club gaat.
Ben er zelf enorm schuldig aan als het om WH gaat

Op dat vlak vind ik niet dat Mislintat iets fout heeft gedaan. Qua inkomende transfers vind ik het ook nog wat vroeg om te oordelen, maar zijn gedrag binnen de club was gewoon erover. Blijkbaar ook richting de spelers. Dan moet je er afscheid van nemen.
Was/is dan ook vooral een goeie scout, maar dat maakt je natuurlijk ook geen goed Sportief Manager, daar komt wel wat meer bij kijken dan wat leuke spelertjes zoeken.

Er waren (nog behoorlijk recente) tijden dat ploegen zoals Man U en Anderlecht ook die uitspraak deden. Ondertussen mogen beiden blij zijn met een plekje in de top 5.
Ajax staat er natuurlijk wel beter voor. Financieel is alles nog dik in orde en er is geen moordende concurrentie zoals in de PL. Dat er 2 ploegen rechtstreeks CL in mogen, helpt ook al. Ik zie ze echt wel weer omhoog krabben. Het gaat natuurlijk wel afhangen van de juiste mensen aan te stellen.

Ik lees toch veel verwijten aangaande transfers.
Nu natuurlijk, supporters missen al eens alle rationaliteit als het om hun geliefde club gaat.
Ben er zelf enorm schuldig aan als het om WH gaat
Uiteraard zijn er verwijten. Het gaan ook niet allemaal voltreffers zijn. Ajax zijnde moet je er direct staan, zonder excuus, maar ik probeer het toch wat realistischer te bekijken. Een nieuwe ploeg betekent ook opbouwen. Het kan ook zijn dat het grotendeels niks is he, maar ze mogen op z'n minst wel de kans krijgen voor we gaan oordelen wie wel of niet een Ajax-waardige speler is.

In Nederland is 0-3 een forfaitnederlaag als ik me niet vergis. En voor mij mogen ze Ajax keihard straffen, maar ze moeten wel de regels volgen. Die zijn namelijk ook al eerder toegepast en zie niet in waarom het voor Ajax anders moet zijn.
Ik dacht dat het daar ook gewoon 0-5 was qua forfait, vandaar.
Uiteindelijk lijkt forfait voor mij nog altijd het meest logische maar ik volg het Nederlandse voetbal dan ook enkel hier.

Die randdebielen die met vuurwerk gooien en daarna de hoofdingang gaan afbreken mogen ze van mijn part gewoon levenslang stadionverbod geven. Dat je gefrustreerd bent kan ik erg goed begrijpen, dat je als supporter niet rationeel denkt snap ik ook. Maar zulke zaken hoef je gewoon niet te doen. Er zijn volwassenere manieren om je ongenoegen te uiten.

Langs de andere kant is de slinger in Nederland ook wel langs beide zijden aan het doorslaan natuurlijk... Een match stilleggen omwille van 1 fucking bekertje is ook gewoon belachelijk imo ma bon.

Terug
Bovenaan