Buitenlands voetbal 2024-2025 WK voor clubs/ Saudi League / Ligue 1 / Serie A / …

Mensen met DAZN: op Eleven vroeger kon je vroeger on demand een samenvatting van 3-5 minuutjes zien van de wedstrijden. Van de Belgische competitie heb ik die gevonden, maar ben vooral geïnteresseerd naar de wedstrijden in de Bundesliga. Die zitten er toch niet meer in he? Vorig jaar kon je die alle 9 zien. Vond dat wel leuk voor wedstrijden die ik niet live kon zien, dat je toch de goals op zijn minst zag zonder de hele wedstrijd te moeten gaan kijken of de goals er in te moeten gaan zoeken.

Bundesliga eventueel sportwelt opnemen op de ZDF? Pak ik altijd op, leerde nog wat duits bij en is best wel een goed programma.
Sportschau bedoel je? Keek ik vroeger naar voor ik Eleven had. Dat werd ook opgenomen maar dat bleef hier dan weken staan om uiteindelijk toch gewist te worden. Die duurt 2u voor enkel de zaterdagnamiddag wedstrijden. Dat was tijd proberen vinden om dat eens te bekijken met als gevolg dat het enkel BVB en Bayern was dat ik bekeek. Maar inderdaad wel top programma.

Sportschau bedoel je? Keek ik vroeger naar voor ik Eleven had. Dat werd ook opgenomen maar dat bleef hier dan weken staan om uiteindelijk toch gewist te worden. Die duurt 2u voor enkel de zaterdagnamiddag wedstrijden. Dat was tijd proberen vinden om dat eens te bekijken met als gevolg dat het enkel BVB en Bayern was dat ik bekeek. Maar inderdaad wel top programma.

Nu weet k de naam weer. Aktuelle sportstudio heet t. Maar idd omdat t zaterdags uitgezonden wordt geen beelden van de zondag matchen

Toch behoorlijk zorgwekkend om te zien hoe ver die club is teruggeslagen in, wat is het, om en bij de twee jaar tijd? Die hadden nochtans toch een serieuze basis omgebouwd om de Eredivisie voor jaren te domineren...
Inderdaad en dan heb je nog een trainer die m, voor mij lijkt dat toch zo, niet te zeggen heeft.

Toch behoorlijk zorgwekkend om te zien hoe ver die club is teruggeslagen in, wat is het, om en bij de twee jaar tijd? Die hadden nochtans toch een serieuze basis omgebouwd om de Eredivisie voor jaren te domineren...
Niet onlogisch wel als alle stabiliteit aan de top wegvalt. Met Overmars en Ten Hag teveel weggevallen op korte tijd. En niet deftig vervangen. Vraag is of Mislintat de juiste man is. Toch een paar transfers die de wenkbrauwen doen fronsen.

Van mij mogen ze weer wat meer Toekomst opstellen, als het toch een tussenfase wordt. Te beginnen met Godts.

Anderzijds wel heel veel nieuwe spelers en trainer, dat heeft tijd nodig natuurlijk. Verlies op Twente vond ik niet zo een verrassing. Manier waarop wel verontrustend,

Ik ben het ermee eens dat Ajax alles had om elk jaar de eredivisie te domineren, maar zoals @Hans Moleman zegt, er is gewoon veel stabiliteit weggevallen. Ik zie ons niet meedoen voor de titel dit jaar en dat is automatisch een mislukt jaar. Veel nieuwe of niet. Maar op dit moment valt er gewoon weinig te zeggen over de trainer en nieuwe spelers. Het is echt wel vroeg en we hebben echt een volledig nieuwe ploeg. Niet elke transfer gaat een succes zijn, maar ook geen mislukking. Nu komt Twente, Marseille en Feyenoord best ongelukkig, maar na september/half oktober moet het wel echt beter gaan.

Barcelona heeft dit jaar toch ook weer een leuke ploeg op het veld staan. Antwerp gaat afzien dinsdag.

En Lukaku heeft zijn 1e gemaakt bij Roma - altijd goed dat dat niet te lang duurt.

Mensen met DAZN: op Eleven vroeger kon je vroeger on demand een samenvatting van 3-5 minuutjes zien van de wedstrijden. Van de Belgische competitie heb ik die gevonden, maar ben vooral geïnteresseerd naar de wedstrijden in de Bundesliga. Die zitten er toch niet meer in he? Vorig jaar kon je die alle 9 zien. Vond dat wel leuk voor wedstrijden die ik niet live kon zien, dat je toch de goals op zijn minst zag zonder de hele wedstrijd te moeten gaan kijken of de goals er in te moeten gaan zoeken.

@Hans Moleman en @Wilcao er zijn elf transfers gekomen dit seizoen ook jonge spelers, dat is toch on ajax ,geef de kansen aan de eigen jeugd.
Of zit er niet veel aan te komen ? ook opvallend ze geven allemaal een contract van 5 jaar.. als ze binnenkort grote kuis houden zit ge met spelers die gehaald zijn die niet meer in de plannen passen.
En blijkbaar 100 miljoen uitgegeven deze zomer, oke geef ze tijd maar nu op het ogenblik staat er geen ploeg op het veld alleen individuen.

@Hans Moleman en @Wilcao er zijn elf transfers gekomen dit seizoen ook jonge spelers, dat is toch on ajax ,geef de kansen aan de eigen jeugd.
Of zit er niet veel aan te komen ? ook opvallend ze geven allemaal een contract van 5 jaar.. als ze binnenkort grote kuis houden zit ge met spelers die gehaald zijn die niet meer in de plannen passen.
En blijkbaar 100 miljoen uitgegeven deze zomer, oke geef ze tijd maar nu op het ogenblik staat er geen ploeg op het veld alleen individuen.
Je zit met een nieuwe technisch directeur die zich wil laten gelden hé. Godts en Vos staan heel dicht bij de doorbraak. En toch worden daar toch een paar op het eerste zicht bizarre transfers gedaan.

Hoop echt dat ze dit seizoen gaan gebruiken om al zeker die 2 minuten te laten maken. En mss ook nog Missehouy. Idd echt weer belachelijk veel geld uitgegeven, ook aan spelers Met gigantische vraagtekens naast.

Terug
Bovenaan