Die gedrevenheid nog op zijn leeftijd, wauw. Hij mag dan wel voetballen voor een hoop miljoenen in Saudi-Arabië, ik vind dit fantastisch om te zien. Typeert toch zijn persoonlijkheid. Of je er nu voetbalgewijs fan van bent of niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loopt daar nu een speler bij met een Ajax-shirt?

Met het nr 21. Neem aan dat hij zijn eigen naam er heeft opgezegd want zou bizar zijn dat men in Kameroen fan is van Van Der Boomen.Loopt daar nu een speler bij met een Ajax-shirt?![]()
![]()
Verwant met legende Patrick M’boma? Maar zijn naam wat vernederlandstMet het nr 21. Neem aan dat hij zijn eigen naam er heeft opgezegd want zou bizar zijn dat men in Kameroen fan is van Van Der Boomen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Bordeaux nog een pak geld moet krijgen van een andere club vanwege een transfer?![]()
Bordeaux verliest beroep en zakt definitief naar Franse 3e klasse | Sporza
De beroepscommissie van de Franse voetbalbond (FFF) heeft dinsdag het besluit bevestigd om Girondins de Bordeaux wegens zijn financiële problemen te laten degraderen naar National 1, het 3e niveau in het Franse voetbal. Bordeaux blijft intussen naarstige juridische uitwegen zoeken.sporza.be
Aangezien er geen apart topic is voor Ligue 1, omdat niemand dat interesseert. Toch triestig nieuws uit die competitie.
Die zijn officieel failliet , alle spelers zijn vrij. Wel triest zo een mooie club.Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Bordeaux nog een pak geld moet krijgen van een andere club vanwege een transfer?
Altijd vreemd als iemand achter een PC zo een vraag stelt? Ge zijt 5 seconden van Google verwijderd.Girondins de Bordeaux, heeft Das Kampfschwein daar niet nog gevoetbald?
Uw internet zo traag?Altijd vreemd als iemand achter een PC zo een vraag stelt? Ge zijt 5 seconden van Google verwijderd.
Uw internet zo traag?
Nen echte Belg dusIk gok dat @Nrt maar met 1 hand kan typen omdat hij in de andere een pintje vastheeft.

Sneller dan uw profielfoto in ieder geval.Uw internet zo traag?
Op uw vraag ja heeft er gespeeld.Girondins de Bordeaux, heeft Das Kampfschwein daar niet nog gevoetbald?
Scifo ookGirondins de Bordeaux, heeft Das Kampfschwein daar niet nog gevoetbald?