Borderlands 4

Eindelijk platinum!
Blijkbaar nog een skin gekregen met de "12 Days of Mercenary Day" Shift codes die de trophy die ik nog nodig had (collect all 4 personal vehicles) deed poppen.
Ik moest mijn 3de character niet meer naar lvl50 brengen.
Uiteindelijk geëindigd met Rafa lvl50, Vex lvl50 en Harlowe lvl44.
Hier ist ff langs de kant gegaan (voor the Alters) De magic van weleer zit er toch zo ni meer in vind ik. Of ik ben het managen in de game wat moe aan het geraken. Om de 1 a 2 missies de inventory moeten induiken om deze op te ruimen, alles constant zitten vergelijken en afwegen. 1e maal dat ik da zeg van een game maar het is teveel, het haalt me helemaal uit de flow...

Hier ist ff langs de kant gegaan (voor the Alters) De magic van weleer zit er toch zo ni meer in vind ik. Of ik ben het managen in de game wat moe aan het geraken. Om de 1 a 2 missies de inventory moeten induiken om deze op te ruimen, alles constant zitten vergelijken en afwegen. 1e maal dat ik da zeg van een game maar het is teveel, het haalt me helemaal uit de flow...
Ik heb er mij toch goed mee geamuseerd! Eigenlijk nooit last gehad van de inventory, eenmaal je zo wat de betere legendaries hebt kunt ge de rest wegdoen.
Rafa wel het meeste plezier mee beleefd.

heb helemaal zelfde gevoel. In vorige games toch veel beter georganiseerd?

heb helemaal zelfde gevoel. In vorige games toch veel beter georganiseerd?
Ik weet niet of het aan beter georganiseerd ligt (de oude menu's lagen me misschien wel wat beter ja) maar er zijn gewoon teveel dingen om met elkaar af te wegen. Pas op, er zijn veel leuke dingen bijgekomen. De bredere skilltrees, de extras op de wapens. Grenades of heavy weapon vind ik een minder aspect. Miss ook beetje Fomo omdat ik het allemaal wel eens wil gebruiken etc.
En dan komen er nu nog die firmware dinges ook bij.
Maar dus, beter even op pauze dan het helemaal moe te worden. Ik doe later nog eens wat verder doen. (Kga in elk geval tijd hebben met een aankomende ziekteverlof van een maand)

heb hier op lvl 20 een gouden AR gekregen die 650 dps doet, mijn andere 3 wapens doen allemaal tussen de 3 a 400. Voel me redelijk OP:oi22:

Terug
Bovenaan