Borderlands 4

Ik heb die alle 3 binnen via de twitch streams.
Ondertussen ook level 20 en SOL down.

Tevreden met B4 hier, zowel met het spel zelf als hoe het loopt op mijn hardware.

Nu wat RL verplichtingen , maar hopelijk snel terug achter mijn scherm. :)

Wel wat onnodig en omslachtig die shift keys via die gekoppelde accounts.
Paar uurtje ver en solo vind ik het best pittig in't begin wanneer je nog geen basis build hebt. Gelukkig ga ik dit voornamelijk met vrienden spelen, toch wel grote meerwaarde bij dit spel.

Ik vind het eerder makkelijk. (Normal mode)

Toen ik level 13 was deed ik zo een bubbel Boss, die was down binnen 2 minuten, waarna ik de achievement kreeg dat dat een world Boss was.

Ik speel met vex dus natuurlijk wel voordeel dat mijn reaper clones tank targets zijn. :)

Denk dat die skin ook enkel is op de accounts van Gearbox en officiële account van Borderlands, heb die skin ook nog niet.
Heb wel de wapens al, gisteren ook een legendary grenade gehad tijdens het vissen.
Dat is ook zo maar er staan momenteel geen live streams meer op. Degene die ge zogezegd kunt herbekijken werken hier niet mee.

Je kan nog een key krijgen door op hun discord een quest button aan te klikken en dan 15 minuten uw spel op te zetten.
(Borderlands 4 looter quest).

Ik weet niet of dat een code is die door anderen kan gebruikt worden, maar die die ik kreeg en redeemed heb =
B96BB-5FB9B-3X9CW-WTTT3-B5J5H (1x golden key)

:thinking: zijn er al guides, ik moet een collectible hebben in het eerste gebied die zo op een silo staat en ik vind geen weg naar boven. Ik dacht via die boost ballon naar daar te gliden maar ik kom te kort tot daar.

:thinking: zijn er al guides, ik moet een collectible hebben in het eerste gebied die zo op een silo staat en ik vind geen weg naar boven. Ik dacht via die boost ballon naar daar te gliden maar ik kom te kort tot daar.
Op een hekje of zo springen eerst, van daar kan je weer iets hoger springen.

Terug
Bovenaan