Borderlands 4

Is er ooit al (noemenswaardige) slechte performance geweest in Borderlands? Bij normale gameplay.
Ik heb indertijd ook nog wel ene geweten die de game kwam breken toen die, ik dacht met Krieg, even OP crit's ging gaan spammen in een party van 4. (Ooo hell, nastolgie-shot! Wie was dat ook alweer, was iemand van hier. )
Maar verder heb ik zelden performance troubles meegemaakt in de reeks.

Heb me vlug vlug even bij gelezen over de hunters... Het is de 1e keer dat ik niet meteen iets voel voor 1 van de 4. Siren heeft me nooit aangesproken, all gun blazing soldierboy ook niet meteen. De viking tank doet me ook weinig. En ook bij Harlowe denk ik: meh?
Ik nam vroeger wel steeds het buitenbeentje. Mordecai, Zero, claptrap, Fl4k waren mijn dudes, maar nu... 🙃
Borderlands 3 was toch wel dramatische in het begin.

Straks eens bekijken, want heb ook nog geen idee, welke vault hunter ik ga nemen.
Heb wel al gezien dat de sniper gameplay er zeer goed uit ziet, dus waarschijnlijk een klasse die daar bij aanleund.

Straks eens bekijken, want heb ook nog geen idee, welke vault hunter ik ga nemen.
Heb wel al gezien dat de sniper gameplay er zeer goed uit ziet, dus waarschijnlijk een klasse die daar bij aanleund.
Als ik bovenstaande video mag geloven dan heeft Vex net dat tikkeltje meer als sniper (passieve skilltree)

Beetje meer uitleg over de verbeteringen en end game stuff :

Wat ik een SERIEUZE verbetering vind is dat als je een nieuw character wilt starten je niet met elk individueel de story telkens opnieuw hoeft uit te spelen om max lvl te halen, met 1 character is voldoende.

Wat ik nu ook gezien heb en persoonlijk zeer goed vind, is dat je nu loot kan opnemen als junk, vroeger moest je dat nog allemaal doen via je backpack.

mx11h6xis6of1.jpeg

Ik ben er wel uit denk ik.

Rafa > Vex > Harlowe > Amon.

Rafa voor de shoulder canons en Vex voor de klonen.

Dat slaagt wel tegen voor mij, dat vergelijk 😆
Slecht 1x dat een oud char van mij gelijkenis heeft in speelstijl (Fl4k)
ja idem, en vex is de enige class die me aansprak toen ik de eerste keer de B4 classes zag.
Dus zal vex worden hier.
Al een beetje met de planner bezig geweest eerder deze week die voor vex op maxroll staat.

Gisteren gekocht in de FNAC Brussel (deluxe editie lag daar al gewoon in de rekken). En gelijk gisteravond ook mee begonnen (met Vex). Speelt lekker weg. Straks wat verder doen 😎

Streamers mogen beginnen spelen binnen 10 minuten, dus vermoedelijk zal embargo op de previews dan ook wegvallen.
En als je nog twijfelt over performance kom je misschien op die manier ook nog iets te weten voor release.

Borderlands drops op die streams zijn ook al actief btw.

Shroud heeft alleszins 300+fps (met framegen) maar natuurlijk wel een beefy pc :)
Zonder framegen is het wel 'maar' 120 fps.
De filmpjes tussen in tonen locked 30 fps.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan