Werk Boekhoudsoftware

Die Yuki ziet er ook niet slecht uit!

Algemene vraag : laden jullie dan alles digitaal op? Hier heb ik nog de 'klassieke map' waar ik al mijn aankopfacturen insteek.
Ik doe alles digitaal idd. Alle facturen ontvang ik ook digitaal, bonnetjes van restaurant scan ik met de Yuki app in (en die kopietjes hou ik wel nog even bij). Enkel BTW-afrekeningen van de FOD moet ik zelf nog even manueel inscannen en dan opladen in Yuki (kan ook via de app).
 
Ik doe alles digitaal idd. Alle facturen ontvang ik ook digitaal, bonnetjes van restaurant scan ik met de Yuki app in (en die kopietjes hou ik wel nog even bij). Enkel BTW-afrekeningen van de FOD moet ik zelf nog even manueel inscannen en dan opladen in Yuki (kan ook via de app).
De btw-afrekening van FOD kan je digitaal vinden via myminfin :)
Je boekhouder ook normaal gezien
 
Even een oude thread bumpen. Accountable of Dexxter voor bijberoep? Op het eerste zicht, quasi hetzelfde
 
Ben zelf nu een half jaar als zelfstandige bezig, had eerst Octopus en vervolgens (op aanraden hier op het forum) Odoo gebruikt, zeer tevreden van Odoo. Gratis en daarnaast ook wel wat mee met het automatiseren. Leest facturen behoorlijk goed in, levert met enkele klikken mooie rapporten af etc...

Ik heb wel de chance dat mijn partner een boekhoudster is, zonder haar had ik wel moeite gehad om dat systeem (deftig zoals het hoort) onder de knie te krijgen.
 
15€/maand allebei, vandaar dat ik het hier even vroeg :)
Ik heb beide eens getest in 2021 en toen kwam Accountable er voor mij beter uit. Heb nu de pro-versie en kan eigenlijk écht niet klagen. Alleen weet ik niet meer waarom ik exact Dexter NIET genomen heb.
 
Nog eens even een thread bovenhalen. Ik zit momenteel met een vennootschap en een VZW. Iemand ervaring met Accountable om zo een organisaties te managen? Volgens mij voor een bijberoep is dit perfect, voor een vennootschap twijfel ik op de moment.
 
Terug
Bovenaan