Boardgame in promotie gespot?

Denk niet dat iemand die nog wil. Voor pandemic bestaat er geen recharge pack zoals bij Chaterstone. Hoe zou je dat dan herstellen?

Tegenwoordig is die ook niet zo heel duur meer als je die nieuw wil.
Ik heb de indruk dat er nog veel te redden valt. Normaal niets weggegooid.
 
Dat legacy game concept is toch echt de grootste geldklopperij die ze ooit hebben uitgevonden zeg. Nog veel erger dan de booster packs of 87 expansions-met-een-ander-thema.

Ik snap echt niet dat mensen dat leuk vinden, laat staan niet doorhebben waar ze in trappen.

/rant over
 
Ik heb nog nooit een legacyspel gespeeld, dus kan er niet echt over oordelen. De herspeelbaarheid schrikt me ook wat af, maar anderzijds ... 90% van de games die ik hier staan heb zijn ook nog niet meer dan 5 keer gespeeld, dus dat kan ik niet echt oproepen als argument :unsure:
 
Als je Pandemic legacy speelt, komt het al minstens 12 keer op tafel max 24. Na de campaign kan je verder spelen met je unieke bord. Meeste spellen ben je wel beu na 24 keer spelen, niet? Legacy is een leuk concept om met een vaste groep te ervaren, het spel verandert constant waardoor het ook boeiend blijft.

Ik ga wel geen 70-80 euro spenderen aan legacy games, ik koop ze enkel in promotie.
 
Als je Pandemic legacy speelt, komt het al minstens 12 keer op tafel max 24. Na de campaign kan je verder spelen met je unieke bord. Meeste spellen ben je wel beu na 24 keer spelen, niet? Legacy is een leuk concept om met een vaste groep te ervaren, het spel verandert constant waardoor het ook boeiend blijft.

Ik ga wel geen 70-80 euro spenderen aan legacy games, ik koop ze enkel in promotie.
Volledig mee eens. Snap de kritiek op legacy games echt niet. Je krijgt echt wel waar voor je geld en als je een groep hebt die goed samen hangt, is het een veel diepere ervaring dan wat bijna alle gewone games kunnen bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Ik snap de kritiek ook niet. Zorgt voor een volledig andere ervaring en ik kan die zeker smaken. Ik smijt er dan ook met plezier geld naartoe.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Zoals al aangegeven snap ik het ook niet echt, er zijn genoeg 1-off ervaringen waar je ook geld aan uit geeft. En ik vind het ook gewoon leuk telkens het spel boven te halen om te zien wat ge weer in die wereld uitgestoken hebt :tongue:
 
@Lint, je mag me legacy versie van pandemie als promotie overkopen, kan je je mening desnoods herzien :p. EN meedoen met de groep. VOorlopig vind ik dat je echt wel comitted moet zijn voor bepaalde legacygames om het leuk te vinden. Als je graag wat afwisselt tussen games, zoals ik, geraak je minder goed in het verhaal en geraak je minder in de sfeer. Ik had dat wel niet met Scythe, maar wellicht is dat omdat het spel zodanig ferm is.
 
Ik vind dat we een speciaal Legacy-topic moeten hebben :p

Maar goed, nu weer on-topic. We willen deals zien!
 
Dagdeals bij bol.com voor bordspellen (enkel vandaag dus). Enkele mooie deals die ik eruit gehaald heb:
 
Laatst bewerkt:
Meeste zullen het al wel weten maar "Hand of Fate 2" is nog tot woensdag gratis te claimen op de Epic store
 
Terug
Bovenaan