Boardgame in promotie gespot?

Vraagje iemand die al frostpunk the board game heeft gespeeld?

Staat momenteel op bol met 22% korting.

Wij hebben die kickstarter editie. Weet niet wat het verschil juist is.

Wij vonden hem leuk wel nog niet superveel gespeeld. Je bent direct een paar uur zoet en we vinden hem wel pittig - als je verkeerde keuze maakt kan het snel bergaf gaan.
 
Wij hebben die kickstarter editie. Weet niet wat het verschil juist is.

Wij vonden hem leuk wel nog niet superveel gespeeld. Je bent direct een paar uur zoet en we vinden hem wel pittig - als je verkeerde keuze maakt kan het snel bergaf gaan.
Heb uiteindelijk de pre-shaded edetion gekocht op vinted was nog sealed voor 60 :)
 
Iemand ervaring met CrowdFinder? Heb hier op Black Friday een bestelling gedaan om af te halen in het Aartselaar punt, maar tot nu toe nog niets van gehoord. Heb ze gisteren gecontacteerd maar nog geen antwoord.
 
Iemand ervaring met CrowdFinder? Heb hier op Black Friday een bestelling gedaan om af te halen in het Aartselaar punt, maar tot nu toe nog niets van gehoord. Heb ze gisteren gecontacteerd maar nog geen antwoord.
Was alles in stock?
 
Crowdfinder is wel te vertrouwen, heb daar ook al bij besteld. Het kan zijn dat hij het super druk heeft momenteel waardoor er vertraging is, maar dat komt wel in orde.
 
Iemand ervaring met CrowdFinder? Heb hier op Black Friday een bestelling gedaan om af te halen in het Aartselaar punt, maar tot nu toe nog niets van gehoord. Heb ze gisteren gecontacteerd maar nog geen antwoord.

Einde november iets op besteld en alles netjes op tijd toegekomen in mijn afhaalpunt.
 
Einde november iets op besteld en alles netjes op tijd toegekomen in mijn afhaalpunt.
Ja, is ook in orde gekomen, gwn slechte communicatie van hun.
Bij bestelling kan je een afhaalpunt kiezen maar t finaal adres komt pas beschikbaar als je t kan afhalen. Dit finaal adres bleef echter uit bij mij, en toen ik na twee weken hoorde kreeg ik als antwoord dat Aartselaar hun hoofdpunt en daar altij alles beschikbaar is...

Heb dan nog een mail mogen sturen om het adres te krijgen.
 
Terug
Bovenaan