Blind getrouwd 2025

Goh, ik weet het niet, ik zou denken dat op vlak van "algemene" schoonheidsstandaarden die Paulien nu wel al goed scoort: groot, slank, niet onknap gezicht, ... De brede schouders en gespierde dijen zijn wat specifieker natuurlijk. Maar die haar zus toont IMO aan dat het daar wel goed zit qua genen.
Eerlijk gezegd, qua lichaam zie ik weinig verschil met die Kim (die wel vet eet en niet geobsedeerd is door sporten)
Dus al die moeite van Paulien om er een klein beetje ronder en "gevormder" uit te zien is mij toch wel overkill en het ook totaal niet waard.

Dusja denk dat je sowieso liever een gemakkelijke vlotte en toch ook goed gevormde Kim hebt in huis, zeker als je er op lange termijn ook kinderen mee wil opvoeden.

Die hele hysterie rond een stukje kip, nadat ze zelf het voorstel heeft afgewezen om het nog snel te bakken. 😐

Ian, inderdaad… dat overdreven punctueel gedoe is één ding, maar je gaat ze toch niet onder de bus gooien bij mensen die ze net leert kennen, echt not done…

Laatst bewerkt:
Het probleem met tv-formats is ook dat ze dit gans kunnen monteren zoals ze willen. Misschien heeft Ian 5 minuten gepraat over de was, en was de rest van de 3 uur in de avond super leuk en aangenaam en heeft hij de hele avond gezegd wat een fantastische vrouw het is.

In hetzelfde licht: Sien wordt hier nu volledig gered door de montage, en Ziggy afgeschilderd als de boeman.

Als ik het goed begrijp hebben die Ziggy en Sien elkaar niet meer gezien na dat gesprek? En dan zouden ze nu ineens gaan samenwonen? Wat heeft ze dan gedaan?

Ian moet daar gewoon eens niet over beginnen en gewoon stoefen over hoe geweldig ze is.

Het probleem met tv-formats is ook dat ze dit gans kunnen monteren zoals ze willen. Misschien heeft Ian 5 minuten gepraat over de was, en was de rest van de 3 uur in de avond super leuk en aangenaam..
Voor hetzelfde geld zit daar ne cameraman die zegt: Hey Ian hoe zat dat nu weer met dieë was? *knip knip*
Allé ik hoop dat toch. :tongue:

Tussen Sien en Ziggy liep het al mis tijdens de gezamenllijke reis. Op beeld toonden ze de vele stiltes maar als je daar een week mee moet leven en er zijn geen gemeenschappelijke interesses of raakvlakken. Het voelde wss te kil aan. Ze zijn dan nog eens op gesprek gegaan maar Ziggy voelde dat het er niet in zat en samen wonen om elkaar niet te moeten zien, dat is ook maar niets.

Maïtė is verliefd. Zo schattig. Hoop wel dat ze het deksel niet op de neus krijgt door zijn fratsen.

Aha. Hij heeft dan toch door dat de hond mee moet.

Maïtė is verliefd. Zo schattig. Hoop wel dat ze het deksel niet op de neus krijgt door zijn fratsen.

De tussenstukjes lijken me vrij duidelijk.

Maité is een dame met ballen aan haar lijf en ze zegt het gewoon, als iets haar stoort (en dat is de goeie tactiek bij den Ian).
Dus ze heeft hem vermoedelijk ook al gezegd: Ik uw leger opdrachten aanvaarden? Dat is OK maar dat moet je stoppen met te zagen over uwe was! (of ik trap het gewoon af)

Betreffende Ian en Maité: Als Ian beseft wat hij in handen heeft? Dan blijven ze samen. Maar hij moet er wél aan werken.

Ziggy & Sien: R.I.P. Dank je wel om het samen als twee volwassenen stop te zetten want dit was echt niet meer om aan te zien.

Laatst bewerkt:
Die situatie tussen Sien en Ziggy is volledig de schuld van de experten.
Al die vragen dat Ziggy telefonisch overbracht hadden wij hier op het forum al tijdens de therapie sessie.
Hadden ze toen er dieper op ingegaan had hij niet met die vragen blijven zitten.
Ik weet niet of er 1 of andere orde is van therapeuten is maar dit is het moment om duidelijk te maken dat "therapie" niet bedoeld is voor drama tv te maken.

Paulien is gewoon irritant.

Die Sien is het typevoorbeeld van omhooggevallen trutje dat, zoals eerder aangegeven, opzoek is naar haar high society partner. if it looks like it, sounds like it and acts like it..Heb er zo tijdens mn studententijd veel gezien in Antwerpen. Lege doos.

Maite lijkt me nog wel leuk.

Paulien, doe dit f* gordel normaal aan! :wallbash:
Haha, echt.
Dat was ook al zo bij de fragmentjes in de auto naar de trouw bij bepaalde deelnemers dacht ik.

Raar dat er nog geen commentaar van Vias ofzo op komt.

Kim haar chef zal ook lachen als hij ziet hoe er daar thuisgewerkt werd :biglaugh:
Dat zal wel montage zijn ook, maar dat stuk vond ik wel schitterend.

Ian moet er nog aan wennen dat je met twee bent in een relatie, maar zijn toegift aan die hond was wel opvallend.

Sien & Ziggy zag iedereen wel aankomen. Als er geen klik is stopt het.

Sien heeft de zwartepiet (deels) kunnen ontwijken, VTM heeft wat drama kunnen toevoegen dankzij Sien en ze heeft wat nieuwe volgers en ze staat volop in de belangstelling, het juiste type zien we een dezer weken/maanden wel in de boekskes :)
Graafmachines verkopen is een (erg) lonende business als ik haar levensstandaard zie ...

Sien heeft de zwartepiet (deels) kunnen ontwijken
Sien: "Ziggy is versmachtend, het is precies nooit genoeg voor hem!"
Zus Sien: "Ja, maar daar kan jij NIKS aan doen he! Dat ligt echt niet aan jou!"

Heel rare versie van de feiten hebben die 2.... 😆:rolleyes: (terwijl Ziggy juist zelf had aangegeven om niet te willen gaan samenwonen)

Laatst bewerkt:
Sien heeft de zwartepiet (deels) kunnen ontwijken, VTM heeft wat drama kunnen toevoegen dankzij Sien en ze heeft wat nieuwe volgers en ze staat volop in de belangstelling, het juiste type zien we een dezer weken/maanden wel in de boekskes :)
Graafmachines verkopen is een (erg) lonende business als ik haar levensstandaard zie ...
Ik ga akkoord met @JanusDR dat Ziggy de toekomstige dates/vrouwen na het programma voor het uitkiezen heeft.

bij Sien denk ik dan toch eerder dat mannen zonder TV gezocht moeten worden voor haar, want na het zien van dit programma kan je toch niet met volle verstand voor zo een ***** kiezen?

by the way: wat een complete trut is die Paulien toch om daar wat expres lawaai te gaan maken als Kim op haar laptop bezig is? Ik vond ze al enorm egocentrisch, maar dat woord is precies niet sterk genoeg om de lading te dekken hier.

Terug
Bovenaan