Blind getrouwd 2025

Ik begrijp Ian zeker wat betreft die hond.
Zou persoonlijk ook niet kunnen samen zijn met iemand die een hond heeft, je moet nl. je leven aanpassen naar dat van de hond en je moet altijd 'rekening houden met'. Ook de reden waarom ik geen kinderen wil.
Mss kort door de bocht maar ik begrijp hem.
Misschien had hij wel vooraf moeten aangeven 'geen huisdieren' bij z'n wensenlijst :tongue:

Ik begrijp Ian zeker wat betreft die hond.
Zou persoonlijk ook niet kunnen samen zijn met iemand die een hond heeft, je moet nl. je leven aanpassen naar dat van de hond en je moet altijd 'rekening houden met'. Ook de reden waarom ik geen kinderen wil.
Mss kort door de bocht maar ik begrijp hem.
Misschien had hij wel vooraf moeten aangeven 'geen huisdieren' bij z'n wensenlijst :tongue:
Voor zo'n schoothond is dat nu ook wel relatief, zeker als dat beest van bij de schoonouders komt en dus bij verlof daar ook naartoe kan. Als alleenstaande militair is dat helemaal anders natuurlijk, maar de impact op je leven van zo'n keffer, zeker als de partner er wat meer voor doet, lijkt me nu wel klein. En compleet verwaarloosbaar in vergelijking met een kind.

Ik snap wel ivm die beet van een hond, mijn vader is ook ooit eens gebeten en moet er ook echt niets van hebben.
Klopt wel dat het onvoorspelbare beesten blijven, die rieken precies ook direct dat hij er niets moet van hebben.

Soit los daarvan. Ian is toch ook maar ne platten boer. Voelt zich duidelijk al teveel op zijn gemak.
Chichi madam, met zijn vingerke wijzen, en zo nog wat vreemde uitspraken.
Ik denk dat maite heel tolerant is en daar gewoon niet direct gaat over discussiëren maar dat ze daar uiteindelijk wel haar conclusies zal uit trekken.

Gesprek sien/ziggy, ik denk dat ziggy inderdaad eindelijk wou horen dat er langs haar kant geen interesse is en dat er punt achter kan. Maar nee, haar uitspraken staan lijnrecht tegenover haar acties, die zegt inderdaad gewoon wat je hoort te zeggen.
Uiteraard wil die niet verder en wil ze de stekker er uit trekken maar ze kan of wil het niet om dan idd de slechte persoon te zijn.
Experten hadden daar veel dieper en strenger moeten op gaan zodat de waarheid er gewoon toch uit kwam.

Ik kan me niet voorstellen dat er off-camera niet werd gesproken over honden. Lijkt me echt iets wat de regie aanhaalt om het eens over te hebben om sensatie te creëren. Dat is zeker een zaak om niet mee verder te gaan.

En Sien Ziggy is gewoon om drama te creëren. 0,0 raakvlakken hier. Met de beste wil moet ik zien op basis van wat ze hun matchen.

Als hij regelmatig al eens een periode weg is voor zijn werk, dan moet hij Maité toch een hondje gunnen voor het gezelschap hé :wink:

Paulien is dan wel geen makkelijke, dat is wel echt een zeer knappe vrouw.
Die zou zo in Hollywood kunnen meedraaien qua looks en stijl.

Wel raar hoe die na 2 dagen al een totaal vreemde 'liefie' noemt.
Puur drama tijdens het winkelen en lunch. I smell eetstoornis

Hoe die Pauline ook met haar haar zit te spelen en door de woonkamer wandelt als een catwalkmodel. Constant haar figuur showen. Die is zich zo bewust van de camera's maar dan op een manier zo van "zie je hoe knap ik ben" en "Are you looking at me" aan heel Vlaanderen :)

Een beetje Kardashian light vibes. Heel knappe vrouw natuurlijk en als ge zo'n lichaam hebt snap ek et wel maar dit karaktertrekje maakt haar tegelijkertijd ook een beetje onaantrekkelijk.

Gesprek sien/ziggy, ik denk dat ziggy inderdaad eindelijk wou horen dat er langs haar kant geen interesse is en dat er punt achter kan. Maar nee, haar uitspraken staan lijnrecht tegenover haar acties, die zegt inderdaad gewoon wat je hoort te zeggen.
Uiteraard wil die niet verder en wil ze de stekker er uit trekken maar ze kan of wil het niet om dan idd de slechte persoon te zijn.
Experten hadden daar veel dieper en strenger moeten op gaan zodat de waarheid er gewoon toch uit kwam.
Dit is ook mijn gedacht. Het woord expert is hier te interpreteren als “hoe zorg ik dat ik na 3 dagen niet met 3 koppels achterblijf”?

Vanaf dag één spreekt ze over “experiment”, nooit over een persoon en vrij letterlijk: “ik was goed bevriend en die had gevoelens en heb ik hem moeten kwetsen en ik wil niemand kwetsen”
Ik doe bot tegen u, zodat ge niet moet proberen, en dan achteraf zeggen we beiden: voor mij is het nee, maar je was zo een leuke persoon, vriend voor het leven.

Nu om eerlijk te zijn, ik vind de vooroordelen hier vrij hoog naar haar type: maar als Ziggy dat niet is (fysiek), is dat voor mij meer een persoon van 13 in een dozijn. Alé als uw tinderrange boven de 100km staat, moet het toch voor iemand speciaal zijn (zonder afbreuk te doen aan die fijne mens)

Ieder zijn ding uiteraard, maar die Paulien heeft nu toch wel echt geen mooi lichaam
Imo. Heeft wel een knap gezicht, maar haar uitstraling, en dat overdreven sporten doen haar uiterlijk echt geen deugd imo. En dan dat onnozel Engels er om de haverklap tussen.

Ieder zijn ding uiteraard, maar die Paulien heeft nu toch wel echt geen mooi lichaam
Imo. Heeft wel een knap gezicht, maar haar uitstraling, en dat overdreven sporten doen haar uiterlijk echt geen deugd imo. En dan dat onnozel Engels er om de haverklap tussen.
Puur qua uiterlijk zijn er nu wel mensen die wat spiermassa kunnen appreciëren.

ik vraag me altijd af hoe groot de kandidatenpoel echt is. 2000 inschrijvingen, daarvan zal minstens een kwart te oud of te jong geweest zijn. Neem dan nog diegenen weg die krankzinnig zijn, te lelijk (ja sorry), sociaaal gehandicapt, ... hoeveel blijven er dan nog over ? 100 of zo ? Geen grote poel als je 8 koppels moet weten samen te stellen. Ik vermoed dat dat bij de makers de druk hoog legt om er maar 2 bij elkaar te kwakken om het programma gevuld te krijgen.

Een van de kanidaten zei dat hij zich in januari had ingeschreven, in juni trouwde hij al, dwz dat ze begin mei al rond waren met de screening. Daaruit kan je al afleiden dat dat screenen een haastwerkje is.

ik vraag me altijd af hoe groot de kandidatenpoel echt is. 2000 inschrijvingen, daarvan zal minstens een kwart te oud of te jong geweest zijn. Neem dan nog diegenen weg die krankzinnig zijn, te lelijk (ja sorry), sociaaal gehandicapt, ... hoeveel blijven er dan nog over ? 100 of zo ? Geen grote poel als je 8 koppels moet weten samen te stellen. Ik vermoed dat dat bij de makers de druk hoog legt om er maar 2 bij elkaar te kwakken om het programma gevuld te krijgen.
Goh ja, in het gemiddelde boerengat had je in het beste geval ook maar een handvol vrijgezellen en dat lukte ook. Dat is net het probleem in de hele datingmarkt: Mensen zoeken het perfecte plaatje omdat de visvijver de illusie geeft zo gigantisch groot te zijn. Terwijl, hoe onromantisch dat ook klinkt, mensen beter gaan voor "goed genoeg" en dan met twee groeien en iets opbouwen. Je ziet dat in blind getrouwd ook: De koppels die samenblijven zijn die die proberen ook al is de andere partij niet de mister/misses perfect.

Uiteraard, en ieder zijn ding.

Maar vind dat, los van die spieren zelfs, gewoon geen mooi lichaam. Misschien zelfs het minst aantrekkelijke van alle deelneemsters, voor mij.
Goh, ik weet het niet, ik zou denken dat op vlak van "algemene" schoonheidsstandaarden die Paulien nu wel al goed scoort: groot, slank, niet onknap gezicht, ... De brede schouders en gespierde dijen zijn wat specifieker natuurlijk. Maar die haar zus toont IMO aan dat het daar wel goed zit qua genen.

Al bij al denk ik dat al die vrouwelijke kandidaten wel meer dan gemiddeld aantrekkelijk zijn, ze zullen daar ook wel bij stilstaan bij de selectie denk ik.
Ik denk dat dat nogal vaak overroepen is. + Dat ze dan al het gene er rond niet kunnen appreciëren want met 2x per uur en normaal eten ga je niet ver geraken op dat vlak.
Ik ben er vrij overtuigd van dat die gewoon veel te extreem is en met een pak minder moeite er praktisch hetzelfde zou uitzien. De meeste mensen hebben gewoon geen enkele kennis op vlak van trainen en denken meteen aan "elke dag uren afzien en kip met broccoli eten".
Goh ja, in het gemiddelde boerengat had je in het beste geval ook maar een handvol vrijgezellen en dat lukte ook. Dat is net het probleem in de hele datingmarkt: Mensen zoeken het perfecte plaatje omdat de visvijver de illusie geeft zo gigantisch groot te zijn. Terwijl, hoe onromantisch dat ook klinkt, mensen beter gaan voor "goed genoeg" en dan met twee groeien en iets opbouwen. Je ziet dat in blind getrouwd ook: De koppels die samenblijven zijn die die proberen ook al is de andere partij niet de mister/misses perfect.
Dat is ook mijn mening, de wereld is te groot, er is te veel "keuze", en je hoort overal dat alles altijd beter kan en je voor jezelf moet kiezen. Gelukkiger worden we daar niet van.

Terug
Bovenaan