Blind getrouwd 2025

Voor haar zal een hondje net wel heel fijn zijn als hij periodes van huis is en zo. Dat ze wat gezelschap heeft. Spreek uit ervaring.

Er is ook nog wel een verschil tussen heel toegewijd zijn aan je hobby en daar 0 flexibiliteit rond vertonen. Lijkt me dat je ook 's avonds je sport kan doen, en afhankelijk wat die sport is er misschien opties zijn die bv. deels thuis te beoefenen. En ja, tot er kinderen zijn is het allemaal gemakkelijk :)
Zeer zeker. En dat lijkt me ook belangrijk wanneer je in een relatie stapt, dat je flexibiliteit kan tonen en rekening kan houden met elkaar.

De IK-IK-IK-mentaliteit moet toch een beetje plaats maken. Er is de voorbije jaren veel te doen geweest over zelfontplooiing en me-time en ... maar die slinger mag ook niet teveel doorslaan.

Als mensen daar natuurlijk écht niet van willen afwijken... dan is het te hopen dat ze een partner vinden die daar vol mee in wil gaan (zoals bij topsporters vaak wel het geval is), maar dat lijkt me niet eenvoudig. En in een experiment als blind getrouwd is daar op voorhand natuurlijk geen ruimte voor om daar afspraken rond te maken.

Voor haar zal een hondje net wel heel fijn zijn als hij periodes van huis is en zo. Dat ze wat gezelschap heeft. Spreek uit ervaring.
Dat is ook het argument die mijn vriendin heeft gebruikt. Zij is zo goed als altijd alleen thuis overdag. Gezien het over 2 oudere katten gaat hebben we compromis gesloten dat bij het overlijden van de 2 katten, ze opnieuw 1 kat mag hebben. Het is dan ook een argument waar je niet rond kan als partner. Ik begrijp wel als je alleen thuis bent dat je het gezelschap van een dier kan appreciëren, zeker als je altijd al iets rond je hebt gehad.

Voor mezelf heb ik dat nooit echt zo ervaren, ook niet als ik van thuis uit werkte. Als partners zijnde moet je toch altijd een beetje water bij de wijn doen. Zij krijgt haar kat(ten) die ik haar gun, ik ga iedere dinsdagavond gaan pokeren of DnD spelen met vrienden wat zij mij gunt. Compromissen sluiten zouden alle koppels in het programma wel baat bij hebben om hun relatie wat kracht bij te zetten vind ik

De mentaal stabiele figuren hebben geen tv-programma nodig om van 't straat te geraken?
Dat is een beetje kort door de bocht.

De helft dat mee doet is doodnormaal. De andere helft: daar is een hoekske van af. Het is en blijft TV. Ze moeten het spannend houden en maken. In België valt het trouwens nog wel mee. Kijk eens naar oa Australië of the UK (je waart mij voor oeps). Wat daar passeert in blind getrouwd .. dan zijn de Belgen die mee doen aan dit programma nog klein grut.

Ik zou hier toch opnieuw de hand van de programmamakers niet in negeren, men wil ook wel entertainment.
Dan zou het programma na 1 seizoen al worden afgevoerd wegens snoozefest. MAFS is uiteraard entertainender, toch vooral de dinner parties waar al die emoties en dominante karakters een prachtige cocktail vormen met copieuze volumes alcohol.

t valt trouwens wel op dat ze dezelfde elementen van MAFS Australie overnemen. (Dinner party, Met 3 op een rij daar commentaar bij geven, oordelen over de koppels in het bijzijn van de anderen,...) Hoewel het nog braaf blijft lijkt het me toch ook weer een factor die potentieel wrijving opwekt (zie het crashen van Sien). Niet zo geslaagd vind ik zelf.

t valt trouwens wel op dat ze dezelfde elementen van MAFS Australie overnemen. (Dinner party, Met 3 op een rij daar commentaar bij geven, oordelen over de koppels in het bijzijn van de anderen,...) Hoewel het nog braaf blijft lijkt het me toch ook weer een factor die potentieel wrijving opwekt (zie het crashen van Sien). Niet zo geslaagd vind ik zelf.
Inderdaad, ik dacht spontaan aan die sketch uit In De Gloria op de bus:
"Wenen! Wenen!"

voor het zelfde geld eet diene Lander ook elke ochtend een potje skyr, maar de wereld hoeft dat heus niet weten.
U zei?

xLLnKsp.png

082UKtW.png

🤣

Ik denk dat Ziggy er ook goed op let dat hij zijn teleurstelling niet laat uitmonden in een montage dat hij een rotzak lijkt. Hij is eerlijk maar hij wikt zijn woorden goed af. Het lijkt me dat hier geen redding meer te verwachten valt en dat de figuurlijke en letterlijke afstand niet helpt.

Allé den Ian... De stoere kerel uit het leger. Je woont samen met de madam van je leven, neem die kleine flushbol van een hond er gewoon bij he.

Ian moet wel opletten dat hij niet te ver gaat in zijn spelletjes om Maité te irriteren.
Voor het overige was er niks nieuws te melden deze aflevering.

Allé den Ian... De stoere kerel uit het leger. Je woont samen met de madam van je leven, neem die kleine flushbol van een hond er gewoon bij he.
Als het enige issue die hond is: Ian gaat straks dan gewoon 'ja' zeggen hoor. Die 'neen' hebben ze er bewust tussen geplakt se.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan