Blind getrouwd 2025

Hebben ze eigenlijk ooit uitgelegd op basis waarvan Ziggy en Sien gekoppeld zijn? Ik volg @JanusDR hier wel in dat dit echt een gigantisch mismatch is, ... zet bijvoorbeeld Leander bij Sien en ze zal niet zo afstandelijk doen imo... misschien dat Leander dan wel afstandelijk gaat doen natuurlijk :tongue:

Heb een paar collega's die bij haar in de buurt wonen. Blijkbaar echt geen fijn karakter volgens hen. Hautain.
Ze hebben waarschijnlijk proberen flirten, en bot gevangen!

En in het andere geval: Gent

Een programma als dit heeft gewoon geen nood aan een aparte presentatie

- Het lijkt alsof bij de vrouwen tattoos weggeschminkt worden? Valt me nu op bij Maïté aan het zwembad. Denk dat ik eerder ook al zag bij Kim en Paulien in huwelijkskledij. Maar niet goed gedaan dan want het lijken wel blauwe plekken. (En waarom? Bij Ziggy geen probleem om ze te tonen.)

- Als de koppels 's morgens halfnaakt in bed liggen, staat er een cameraman bij. (Beeld beweegt, dus camera zonder statief?) Toch ook niet iedereen gegeven om je dan een beetje naturel te gedragen, denk ik, of naturel te acteren eerder misschien. Ze hadden het misschien ook kunnen doen met vaste camera's die op afstand bediend worden, zoals bij First Dates (denk ik?). Maar dat geeft waarschijnlijk wel een ander effect.

- Het is toch ook nogal een langgerekte reclamespot voor Zwitserland ook hè? Kom naar ons, jonge mensen! Wij hebben mountainbikes! Je hoeft geen oude rijke stinkerd te zijn om naar ons te komen! En we hebben ook wijn uit belachelijk kleine plastieken glaasjes!

(Tot zover mijn ditjes en datjes van 't moment.)

Maïté is haar tatoos op haar linkerarm aan het weglaseren volgens mij. Bij de andere kandidaten is mij niets opgevallen.

Oeh, die preview naar volgende week.

Sien: willen maar niet kunnen? Samenwonen is nog meer aanpassen aan de ander, nog moeilijker dan hoe het in Zwitserland was...

Het stukje met Goedele en Ellen leek me niet per sé over Ellen en Leander te gaan? Misschien over de sfeer met de koppels samen? We zullen het zien.

Paulien krijgt precies ook meer moeite om zich aan te passen. Zij heeft tot nu toe kunnen leiden en Kim is gevolgd, maar Kim lijkt me mentaal wel stabieler en minder op thrills te moeten leven... Die thrills zijn nu voorbij en normal everyday life kicks in...

Maïtė en Ian kwamen niet echt in bod in de preview. Iets in mij zegt dat zij gewoon steady doorgaan op hetzelfde elan. Weinig drama. Gelukkig.

Paulien krijgt precies ook meer moeite om zich aan te passen. Zij heeft tot nu toe kunnen leiden en Kim is gevolgd, maar Kim lijkt me mentaal wel stabieler en minder op thrills te moeten leven... Die thrills zijn nu voorbij en normal everyday life kicks in...
Paulien lijkt idd de dominante in de relatie. En ja, lijkt op zoek naar adrenaline en aanverwanten. Vraag me ook af wat er haar gebeuren als ze niet meer elk bord eten gaat afwegen en niet meer elke dag om kwart voor vijf gaat opstaan om te sporten (dat moment komt er toch vroeg of laat). Hopelijk kan dat met een natuurlijke, zachte overgang...

Mja, die previews zijn vaak misleidend. On verra. Ik vind dat Sien en Ziggy wel een oké aflevering hadden, al zie ik het daar niet goedkomen. Blijft wat awkward, met stiltes en weinig dialoog. Ze zitten vaak zonder gespreksonderwerp.

Ian & Maïté: dat zit snor. Ze is heel attent en die praten heel goed. Zie je ook bij Ellen en Leander.

Je bent natuurlijk blind getrouwd en je kan heel goed praten als het klikt. Die klik kan je niet faken. Die is er of die is er niet.

Terug
Bovenaan