Blind getrouwd 2025

Volgens jou. Smaken verschillen hé. Hij ziet er inderdaad deftig uit, maar ik had het totaal niet over uiterlijk.
Ik kan u verzekeren dat (--nogmaals, op basis van de gemonteerde beelden--) het type "lokale gast van Zelzate-dorp, die eerder middelbare school niveau is qua inhoud en interesses, zonder echt ambitie of ad rem humor" wel degelijk afstotelijk is voor bepaalde vrouwen, ongeacht het sportieve voorkomen.
Als je je inschrijft voor Blind Getrouwd moet je daarvoor openstaan, de hele setup is net dat ze iemand aan je koppelen waarmee je "blind" trouwt. Het is geen "Blind Date" aflevering met Ingeborg.

Ze heeft het echt niet zo slecht getroffen met die Ziggy, ze gaat gewoon heel ongeïnteresseerd ermee om. Zelfs vlak voor het huwelijk zat ze haar mails te checken, voor haar (KMO)sales functie.

Dat zal nog komen vermoedelijk, vrij logisch dat ze na de koppeling weinig kunnen doen tot als ze terug zijn van honeymoon.
Goh, het is niet alsof in vorige seizoenen dat zo interessant was IMO. Heel die verpakking alsof het hier om een wetenschappelijk experiment gaat is gewoon duur klinkende onzin, het is zuiver entertainment voor de kijker. Het zou mij dan ook niets verbazen dan ondanks allerhande wollige omkadering die Sien en Ziggy gekoppeld zijn omdat er ook een problematisch koppel moest zijn.

Ze mikken duidelijk op een jonger publiek, ook de psychologen zijn jonger geworden.
Ik denk eigenlijk niet dat dat echt werkt, de structuur van dat programma is grotendeels bij het oude. Het lijkt me eerder dat ze de oudere kijkers wat behouden die al trouw keken maar eens een variatie wilden zien. Kijkers die normaal al gek genoeg vinden.

Ik betwijfel niet dat VTM zoekt om jongere kijkers te willen bereiken maar dit programma zal het niet zijn, als ze dat al kennen. De kijkcijfers zijn fel gezakt tov vroeger.

Sien voelt het aan als verstikkend, terwijl Ziggy haar letterlijk en figuurlijk alle ruimte geeft. Ik blijf erbij dat ze eigenlijk geen probleem heeft met hem, maar met zichzelf.

Wel toffe kliks al tss Leander en Ellen en ook met Maïté en Ian zit het redelijk snor. Kim en Paulien ook wel, maar daar zet ik voorlopig nog klein vraagtekentje bij. Ziggy die voor Sien een hele Alpenketen over moet, met nog geen garantie op succes.

Voilà, geordend op slaagkansen volgens mij.

Bij Kim en Paulien heb ik een kleeeeiiiin beetje het gevoel dat Kim alles nu lijkt te accepteren, maar dat de realiteit nog eens gaat kunnen tegenslaan. Paulien doet dit en doet dat en de concessies lijken van Kim te moeten gaan komen. Klein gevoeltje, we zullen zien.

Bij Kim en Paulien heb ik een kleeeeiiiin beetje het gevoel dat Kim alles nu lijkt te accepteren, maar dat de realiteit nog eens gaat kunnen tegenslaan. Paulien doet dit en doet dat en de concessies lijken van Kim te moeten gaan komen. Klein gevoeltje, we zullen zien.
Hier vind ik dat ook. Je ziet aan beiden hun karaktertrekken dat Paulien diegene is met de broek aan, ik wou dus niet zeggen de meer mannelijke, dat klinkt ook niet, maar zij is wel diegene met het grootste willetje. Zal Kim dat inderdaad aanvaarden, daar zal het op terugvallen...

Wel het 1ste seizoen dat het bij 3 koppels momenteel zeer positief is.
Ik snap nog altijd de redenering niet waarom Sien mee heeft gedaan?
Nuja we zullen zien wat dat geeft. Alé Leander en Ellen hebben het ook al gedaan :lol:

Bij Sien en Ziggy schiet er toch eindelijk iets in gang maar echte gesprekken zijn ze precies nog niet aan toe.
Paulien en Kim vind ik toch danger zone. Een beetje te verliefd vind ik.

Die Maïté laat er toch ook geen gras over groeien. "Kom nog eens?" tijdens dat golven en die Ian maar glunderen om te komen helpen. Die zal daar wel met een mannendingske hebben gestaan.

Ze is wel een beetje stout daar haha. Dat ga je toch ook niet doen als je je totaal niet aangetrokken voelt tot iemand he? Tot nu toe vond ik haar vooral verstandelijk kiezen voor hem en het "experiment" en ze smeet zich van in het begin, maar nu kon ik me toch niet van de indruk ontdoen dat ze dan toch emotioneel en fysiek ook echt verbinding zoekt.

Wel het 1ste seizoen dat het bij 3 koppels momenteel zeer positief is.
Fout. :)

Er is in het verleden één seizoen geweest waarbij drie koppels zijn samengebleven (seizoen twee)
Evelien & Nicolas
Veerle & Nick
Sally & Mathias

Maar dat laatste koppel is nadien toch nog uit elkaar gegaan.

Terug
Bovenaan