Black Myth: Wukong

Ik vond de eindbaas van chapter 2 toch wel de moeilijkste tot nu toe. Eergisteren de eindbaas van chapter 3 afgemaakt en aan chapter 4 begonnen. Moet wel zeggen ben precies geen fan van de area in chapter 4 soort jungle/amazon. Mss verandert het nog.
Had je dan ook de secret bosses gedaan van chapter 2? Ik ben vanaf de eerste keer voorbij die eindbaas geraakt, mss heb ik gewoon veel geluk gehad 😁 ik vond black loong dan wel pittig met die aanval dat hij op de grond slaagt en die waves op u afkomen.

Had je dan ook de secret bosses gedaan van chapter 2? Ik ben vanaf de eerste keer voorbij die eindbaas geraakt, mss heb ik gewoon veel geluk gehad 😁 ik vond black loong dan wel pittig met die aanval dat hij op de grond slaagt en die waves op u afkomen.
niet zeker
ik heb veel bosses gevochten in Chapter 2 wie of wat is de secret boss? en maakt hij de eindbaas van chapter 2 makkelijker?

niet zeker
ik heb veel bosses gevochten in Chapter 2 wie of wat is de secret boss? en maakt hij de eindbaas van chapter 2 makkelijker?
Er zijn verschillende secret areas/bosses, maar of ze die boss fight makkelijker maken denk ik niet. Ik heb de items die ze laten vallen toch niet gebruikt.

Credits rolden gisteren. Goede game. Die laatste boss was wel stevig. Uiteindelijk uit frustratie nog eens gaan rond dolen in de relais en met wat NPCs gaan praten. Blijkbaar kan je armour upgraden. Dat heeft mij gered.
Doet me denken dat ik veel gemist heb, dus een NG+ met een guide erbij is het volgende.

Ik zit ondertussen in chapter 4. Chapter 3 was lang, maar ben er vrij vlot doorgeraakt. Ik heb wel een deel van de optionele bosses gemist denk ik. Nu ben ik net aan de scorpionlord, deze is wel pittig, zal voor van de week zijn, alhoewel ik het spel moeilijk kan neerleggen 😁

Kheb die secret boss gedaan van chapter 2 heb het moeten opzoeken want ik kon die wapen niet craften. Secret boss was niet zo moeilijk. Zit nu ook in chapter 4 maar nog geen schorpioen tegen gekomen.

Erlang eindelijk neer, toch een paar keren moeten proberen.
Wel een degelijke fight, niet echt frustrerend omdat je alles kan anticiperen als je de moveset kent.
Er zitten helaas nog een paar vervelende grafische elementen of bugs in die mij stoorden, maar over het algemeen een zeer mooie game.
Geluid is middelmatig en niet goed afgestemd op surround systemen.

Na 50 uur zit het hier op. Ik heb er enorm van genoten, graphics en gameplay waren top, verhaal vond ik iets minder. Ik heb wel wat optionele bosses gemist, zoals Erlang, dus wie weet ooit een new game plus. Sommige bosses hebben me wel doen zweten, dus ben blij dat ik er door ben geraakt! 😁

Na 50 uur zit het hier op. Ik heb er enorm van genoten, graphics en gameplay waren top, verhaal vond ik iets minder. Ik heb wel wat optionele bosses gemist, zoals Erlang, dus wie weet ooit een new game plus. Sommige bosses hebben me wel doen zweten, dus ben blij dat ik er door ben geraakt! 😁
Erlang...doen! Super chill

Erlang...doen! Super chill
Blijkbaar de moeilijkste in de game?

Int algemeen vielen de rest van de bosses wel mee voor mij, zijn er enkele zoals scorpionlord, supreme inspector en yin tiger, waar ik het ff moest uitzetten van frustratie 🤣 maar al bij al waren ze te doen!

Iemand die de new game + heeft gedaan? En ist dan veel moeilijker of net niet met u experience da je al hebt?

Blijkbaar de moeilijkste in de game?

Int algemeen vielen de rest van de bosses wel mee voor mij, zijn er enkele zoals scorpionlord, supreme inspector en yin tiger, waar ik het ff moest uitzetten van frustratie 🤣 maar al bij al waren ze te doen!

Iemand die de new game + heeft gedaan? En ist dan veel moeilijker of net niet met u experience da je al hebt?
Ik vond persoonlijk Erlang echt hard.

New game + is echt simpel, denk dat ik de meeste geoneshot heb. Groot verschil met ng 😅 Voelde beetje als wraak, take this mf'ers !

Black myth wukong

Geraak dat vechten met zijn wandelstok maar niet gewoon.
Haal er ook weinig plezier uit ondanks de interessante setting.

Nog even volhouden en anders maar gewoon stoppen.

Black myth wukong

Geraak dat vechten met zijn wandelstok maar niet gewoon.
Haal er ook weinig plezier uit ondanks de interessante setting.

Nog even volhouden en anders maar gewoon stoppen.
Zit je al ver?

Ik was direct verkocht, en ik kan zeggen dat het alleen maar beter wordt, maar als de combat je echt niet ligt...

Terug
Bovenaan