Black Myth: Wukong

Er zal geen korting bij de Winter Sales zitten zeker ? Wil deze toch graag uitproberen op de SteamDeck
Op de steamdeck zal het niet deftig draaien. Ik speel hem op de Ally soms en daar speel ik hem op low, sommige settings op medium en krijg nog altijd fps drops.

De mail die amazon heeft gestuurd:

Hello,

We would like to inform you that the release date of Black Myth: Wukong - PS5 (Version anglaise) has been pushed back.

The new date provided by the manufacturer is 1/13/2025,you will receive an e-mail confirming the date, contents and details of this shipment.

Sincerely,

Vreemd da die in andere winkels wel gewoon te bestellen is. Ik wacht het af tot januari, ik heb toch nog genoeg te spelen!

Ja, die is overal beschikbaar eh, bol enzo ook.

Ik ben hier rustig over omdat ik deze nog niet betaald heb, gaat pas van de rekening als ze hem verzenden, dus waar zou ik me druk over maken.

Hm, gewoon bestellen bij Bol, wachten tot je de Amazon-kopie krijgt en die retour sturen omdat het FR-versie is en ik die niet gevraagd heb (retour wel eerder aanmelden natuurlijk), zou dat werken? 😂

verdorie, had gedacht dat SteamDeck hem wel zou kunnen draaien. Tijd om op mijn desktop te spelen heb ik helaas niet meer.
Binnen 20j zal de game wel nog te spelen zijn zeker :cry2:

Via amazon? Ik heb geen bericht meer gehad, maar op verschillende webshops i deze ook niet meer beschikbaar.
466448170_547678448139565_3426144277705898647_n.png

Ik had enkel die mail van amazon gehad dat die een maand is uitgesteld. Ik wacht het nog even af, maar heb hier nog ne cadraubon zitten van het werk, dus als ik hem ergens in de winkel zou tegenkomen gaat de kans groot zijn dat ik hem meeneem. Op bol.com is hij niet meer leverbaar, fnac ook pas vanaf midden januari.

Ik krijg dus niets van die berichten. Enkel bij de bestelling een melding dat ik word geïnformeerd wanneer het verstuurd wordt

Ik had enkel die mail van amazon gehad dat die een maand is uitgesteld. Ik wacht het nog even af, maar heb hier nog ne cadraubon zitten van het werk, dus als ik hem ergens in de winkel zou tegenkomen gaat de kans groot zijn dat ik hem meeneem. Op bol.com is hij niet meer leverbaar, fnac ook pas vanaf midden januari.
Ahhh de nieuwe 'disc drives'...

Wie heeft er een exemplaar kunnen vangen?

Vreemd, ik heb mijn kopie via Amazon nochtans op 15 december ontvangen, nadat ik inderdaad ook al dat bericht had gekregen dat het een maand was uitgesteld (was ook wel de FR-versie bij mij). Volgens mij hebben ze teveel pre-orders voor dat spel en sturen ze nu uit op basis van het aantal discs dat ze hier en daar kunnen bestellen.

Vreemd, ik heb mijn kopie via Amazon nochtans op 15 december ontvangen, nadat ik inderdaad ook al dat bericht had gekregen dat het een maand was uitgesteld (was ook wel de FR-versie bij mij). Volgens mij hebben ze teveel pre-orders voor dat spel en sturen ze nu uit op basis van het aantal discs dat ze hier en daar kunnen bestellen.
Jup is al een tijd zo bij veel games, sommige komen dan nooit meer binnen en ontvang je dus effectief nooit. Denk in dit geval dat het wel nog zal toe komen ooit. Probleem doet zich ook veel vaker voor op de Belgische dan de Nederlandse Amazon.

Terug
Bovenaan