Black Myth: Wukong

Heb de proefversie gedownload in de eerste 2u gebeurt er vrij weinig zeker ?

Afhankelijk hoe vlot je er mee weg bent kan je toch een mooi stukje van chapter 1 spelen. Zelfs completen :-) maar dan ga je wel wat missen denk ik als het de eerste run is. Geef het zeker een kans !

Ik ben er sowieso al niet zo goed in, enkel stellar blade heb ik uitgespeeld en dan nog met behulp van @Bunkerbudy
Heb je deze dan nog eens in NG+ gespeeld? Ik ben dat nu aan het doen en dat is wel makkelijker aangezien je kan blijven verder sterker worden en upgraden terwijl de originele moeilijkheid hetzelfde blijft.

Platinum is binnen en 2e keer voltooid met goede einde. 2e playthrough was buiten de laatste baas wel veel te makkelijk. Heb genoten van de game (heeft wel tijdje geduurd eer de klik er was) maar ga het voorlopig hierbij laten.

Platinum is binnen en 2e keer voltooid met goede einde. 2e playthrough was buiten de laatste baas wel veel te makkelijk. Heb genoten van de game (heeft wel tijdje geduurd eer de klik er was) maar ga het voorlopig hierbij laten.
Ze gaan nog voor het einde van 't jaar nieuws uitbrengen blijkbaar.

Ben eens benieuwd wanneer ze een ps5 pro update gaan uitbrengen. Ik zou deze normaal donderdag/vrijdag in de bus moeten krijgen, dus ik ben eens benieuwd!

Ben eens benieuwd wanneer ze een ps5 pro update gaan uitbrengen. Ik zou deze normaal donderdag/vrijdag in de bus moeten krijgen, dus ik ben eens benieuwd!
Ik hoop dat hij toe komt, zie dat het op amazon weer niet beschikbaar staat, laatste keer dat dat gebeurde heb ik em uiteindelijk elders moeten kopen... hopelijk nu niet het geval want ik heb hem zeer goedkoop kunnen bestellen.

Ja hoop het ook, heb hem ook op amazon voor 45 besteld. Eergisteren stond hij dr op voor 70 of 80 euro. Zolang ik hem maar volgende week heb dan ben ik content, maar hopelijk sturen ze hem vandaag op zodat we hem morgen in de bus hebben! Zeer benieuwd naar deze, reden dat ik die nog niet heb is omdat die enkel digitaal was bij release.

Ja hoop het ook, heb hem ook op amazon voor 45 besteld. Eergisteren stond hij dr op voor 70 of 80 euro. Zolang ik hem maar volgende week heb dan ben ik content, maar hopelijk sturen ze hem vandaag op zodat we hem morgen in de bus hebben! Zeer benieuwd naar deze, reden dat ik die nog niet heb is omdat die enkel digitaal was bij release.
Ik verwacht em deze week niet eerlijk gezegd, ik ga al blij zijn als ze hem leveren. :p

Ik zat effe vast bij die laserbaas in die gevangenis. Maar daarna is het redelijk easy gegaan. Die grote baas na de laserbaas was vrij easy. En dan die vrouw die verandert in die witte draak was ook vlug neer. Tis raar hoe sommige bazen hier lastig kunnen zijn en andere dan vrij easy.

Terug
Bovenaan