Black Myth: Wukong

Hadden jullie gigantische framedrops vanaf chapter 6? Eigenlijk sinds de secret Boss van chapter 5 heb ik er last van.

Op dit moment geraak ik niet voorbij Supreme Inspector omdat het constant begint te laggen eens hij zijn rode attacks doet.

Ik speel op PS5, performance mode, geen Blur en camera shake.

Edit: supreme inspector is dood. Hopelijk vanaf nu geen lag meer bij de volgende bazen.

Laatst bewerkt:
Hadden jullie gigantische framedrops vanaf chapter 6? Eigenlijk sinds de secret Boss van chapter 5 heb ik er last van.

Op dit moment geraak ik niet voorbij Supreme Inspector omdat het constant begint te laggen eens hij zijn rode attacks doet.

Ik speel op PS5, performance mode, geen Blur en camera shake.
Ikke niet, alé toch niet dat ik mij herinner.
Ik vond dat in ieder geval wel een pittig manneke die inspector

Dus ik heb eerst die Great Sage verslagen en daarna die Erlang en zijn 4-5 vrienden in de lucht.

Heb ik dan een goed einde? Of wat kan ik daarna nog doen voor NG+? Want story-wise zegt het einde mij niet zoveel.

Dus ik heb eerst die Great Sage verslagen en daarna die Erlang en zijn 4-5 vrienden in de lucht.

Heb ik dan een goed einde? Of wat kan ik daarna nog doen voor NG+? Want story-wise zegt het einde mij niet zoveel.
De eindboss nog eens verslaan nu, krijg je andere video te zien.

Ik zit bij de eindbaas. Chapter 6 was vreemd :)

Yellow Long ook ondertussen neer btw.

@Bunkerbudy en @kaydoh hebben jullie des tijds Wo Long gespeeld? Is dat de moeite? staat in de store met mooie korting momenteel.

Ik zit bij de eindbaas. Chapter 6 was vreemd :)

Yellow Long ook ondertussen neer btw.

@Bunkerbudy en @kaydoh hebben jullie des tijds Wo Long gespeeld? Is dat de moeite? staat in de store met mooie korting momenteel.
Ik vond Wo Long wel tof, het concept lag me wel van hoe de levels waren opgebouwd, maar niet iedereen was daar fan van. Zou nog eens moeten terug keren voor alle DLC's te doen wel. Het is niet super moeilijk, maar ook niet super makkelijk, denk wat gelijk Wukong over de algemene lijn met hier en daar een spike maar soms ook een makkelijkere boss.

Dat is een keuze die je zelf maakt natuurlijk, YT zal die video ook wel hebben :p
Uiteindelijk toch maar geprobeerd en zowel die Stone monkey als Great Sage er van eerste keer aan. Is toch makkelijker zo zonder druk of spanning.

Topspel, echt van genoten. Chapter 6 vond ik wel iets minder aangezien dat eigenlijk een aaneenschakeling van bosses was.

Chapter 6 kon echt beter. Het begin had ik nu wel een klein plezierke in. Maar daarna was chapter 6 naar mijn gevoel niet 100% nodig. Denk ook dat ze daar snel een einde hebben moeten aan brengen voor het vervolg of dlc. Niet zeker natuurlijk :-)

Terug
Bovenaan