Black Myth: Wukong

Ja, wat ik nu wat kak vind ook aan 6 is, moet ik hier eigenlijk iets doen buiten gewoon zien dat ik alle nieuwe chiefs kill en dat armor pak? is hier effectief iets van loot te vinden of niet?

Niks gevonden behalve die kist in de link. Geen dingen om te verzamelen in chapter 6. Heel da bos is puur om u wa bezig te houden tot aan de peak.
De weg naar de peak moogde u wat uitleven op mobs met uw nieuwe staf en dan komt end game.

Niks gevonden behalve die kist in de link. Geen dingen om te verzamelen in chapter 6. Heel da bos is puur om u wa bezig te houden tot aan de peak.
De weg naar de peak moogde u wat uitleven op mobs met uw nieuwe staf en dan komt end game.
Dan ga ik nu gewoon verder efkes die lijst met bosses volgen tot ik ze allemaal heb. Daarna denk ik best gewoon eens tot het einde gaan en de final boss killen en dan kijken voor cleanup erna en dan afronden met secret ending en eind boss 2de keer?

Ik heb zeer weinig plaats om er zelf attacks tss te plaatsen. Met zijn grote halen met z'n zwaard, no way, ik krijg hem tot 1/3de maar enkel wanneer ik pluck of many gebruik en red tide.

Immobilize is nutteloos vs deze Boss

Morgen deze eens finishen. No way dat het lukt zoals in die vid zonder dat wapen. Heb tot op 5% geraakt. Mss eens terugkomen na ch 4. En echt no way dat ik die legit aankan. Ik had een vid tegengekomen van 10 minuten uitleg over al zijn moves. :crazy:

Dan ga ik nu gewoon verder efkes die lijst met bosses volgen tot ik ze allemaal heb. Daarna denk ik best gewoon eens tot het einde gaan en de final boss killen en dan kijken voor cleanup erna en dan afronden met secret ending en eind boss 2de keer?

Ja. Heb ik ook gedaan na men uurtje fun. Voor de rest ga je niks missen in chapter 6.
Ik zou ook doorgaan naar het einde nu. End boss chapter 6. en daarna secret ending.
Ik heb men clean up daarna gedaan. Zodra ik alles had wat in de eerste run kon verzameld worden heb ik ng+ opgestart.

Denk niet dat ge nog moeilijkheden gaat tegen komen. Enkel kans op bs momentjes van de laatste 2 boss fights. Als de timing eens tegen zit gaan ze soms wel lokoo. End chapter 6 is de simpelste van de 2. Secret ending boss heeft mij persoonlijk toch een paar try’s gekost. Die kon in mijn run echt gemeen uit de hoek komen. Eenmaal als je alles gebruikt waar hij niet tegen kan ist wel over and out :-) dan gaat hij neer alsof het niks is. Maar moet toegeven. Dat had ik niet direct door :-) speelde er ook niet mee.

End end endd fight is puur cinema dus das cava :-)

Morgen deze eens finishen. No way dat het lukt zoals in die vid zonder dat wapen. Heb tot op 5% geraakt. Mss eens terugkomen na ch 4. En echt no way dat ik die legit aankan. Ik had een vid tegengekomen van 10 minuten uitleg over al zijn moves. :crazy:

Jah is wel een easy video. bijna end chapter 5 + golden loong staf = standaard 135 damage zonder buff’s enzo. De juiste gear , soars en perks en die smelt. Maar je kan idd gerust terug komen.

Alleen als hij nog 5% had dan was je goed bezig. Net nog dat beetje meer ! Het zal je wel lukken ik heb er vertrouwen in.

Chapter 6 is dit spel gewoon aan het neerhalen voor mij, ik heb legit zin er mee te stoppen omdat ik het echt gewoon slecht vind. De kwaliteit dropt echt gewoon naar 0 in chapter 6. Slechte bosses, onafgewerkt, saai, experimenteel en niks dat leuk is om te doen. Op zo een manier kan je mij echt compleet uit een spel halen. Echt echt echt slecht.

Chapter 6 is dit spel gewoon aan het neerhalen voor mij, ik heb legit zin er mee te stoppen omdat ik het echt gewoon slecht vind. De kwaliteit dropt echt gewoon naar 0 in chapter 6. Slechte bosses, onafgewerkt, saai, experimenteel en niks dat leuk is om te doen. Op zo een manier kan je mij echt compleet uit een spel halen. Echt echt echt slecht.

Hopelijk gisteren toch nog de nodige progress kunnen maken en u door het mindere stuk kunnen slepen ?

Ik moet effe forfait geven voor die Tiger, zelf met die exploit lukt het nog niet. Ik start eigenlijk met half leven af, sparks gezet plus minus gelijk in die video, maar dan moet ik nog dat half leven aan de bak, dude heeft some nasty moves

Hopelijk gisteren toch nog de nodige progress kunnen maken en u door het mindere stuk kunnen slepen ?
Ja, het is zo goed als uit ze. Denk dat ik nog 1 armor piece moet hebben van 1 boss en dan is het tijd om het wapen te halen en af te werken.
Gisteren ook al eens vlug gekeken, volgens mij heb ik ver alles van armor ook al op 1 of 2 stukken na dat ik moet farmen van een drop.

De andere zaken moet ik nog verder nakijken, seeds etc...

Haha, kent ge het, one more time...

Ik ging echt bijna opgeven toen ie dan toch neer wou gaan...

Edit : vid

Laatst bewerkt:
Ben dan toch maar al aan het farmen, nog 1 item en ik heb al het armor normaal.

1 uur later.... Zzzz

Hier heb ik last gehad met twee items. 1 in chapter 4 is wel bij gebleven. Van die kerels in hun cocoon die iets droppen dat je nodig hebt. Man man man. Retry. Naar shrine teleporten. Retry - teleport en maar blijven gaan. Nu langs de eene kant nog cava dat ge het eerst doet. Kunde daarna gewoon der invliegen :-)

Hier heb ik last gehad met twee items. 1 in chapter 4 is wel bij gebleven. Van die kerels in hun cocoon die iets droppen dat je nodig hebt. Man man man. Retry. Naar shrine teleporten. Retry - teleport en maar blijven gaan. Nu langs de eene kant nog cava dat ge het eerst doet. Kunde daarna gewoon der invliegen :)
Heb Uur en half bezig geweest op 3 drops, nog geen enkele gedropt...

Ik kon het niet laten. 🙈🙈 heb nog eens de end boss chapter 5 gedaan. Wou het nog eens voelen. Was het stiekem wat aan het missen. Gisteren ook nog een stukje naar theradbrad gekeken. Op pc ziet dit er echt gelikt uit ! Indien men nieuwe pc toch binnenkort komt speel ik hem toch ook nog eens daarop.

Terug
Bovenaan