Volgens een website zijn het er 107 bosses en zit ik weeral vast bij boss 37 nu...
Dit gaat nog enkele maanden kunnen duren zo![]()
Welke boss zit je vast ? Chapter 3 of 4 ondertussen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens een website zijn het er 107 bosses en zit ik weeral vast bij boss 37 nu...
Dit gaat nog enkele maanden kunnen duren zo![]()
3, de eerste boss na die vid die ik heb gepost zo ne loong draak... Weeral kut moves dat diene heeftWelke boss zit je vast ? Chapter 3 of 4 ondertussen ?
Deze ja,Nee denk die loong op turtle island. Da standbeeld langs de zijkant.
Die kan wel pittig uit de hoek komen. Misschien een hulp voor zijn grote attacks te dodgen is cloud step voor u ? Voor mij was het puur hem geen tijd geven en zen attacks breken met heavy’s.
Die was ervoor. Vond ik ook de slechtste boss van het spel by far. Da was meer wachten en kijken dan vechten.Bedoel je die op water? Vond dat de slechte Boss. Ook vrij buggy. Dat Da kindje komt?
Normaal als je geinterupt wordt bij een spell verlies je enkel je cooldown en niet je mana. Ik vond die Loong best wel ok, die vrouw ervoor heb ik wel eens op geroepen met haar bliksems in de laatste 20%Deze ja,
Maar mijn heavies breken zijn stance niet altijd, en al zeker niet wanneer hij zijn zwaard charged en het in de grond steekt voor een mega ground pound dat je uit de weg moet zijn en afstand pakken, meestal zie ik het te laat aankomen, en gebeurt het terwijl ik een pluck of many aan het doen ben, wat maakt dat die mana XP compleet verloren is
Das toch al even geleden dat jullie bedoelen eh? Waar jullie van spreken is nog voor de prison..., niet ?Die was ervoor. Vond ik ook de slechtste boss van het spel by far. Da was meer wachten en kijken dan vechten.

Die paarse circels op die cel? Ik zit daar nuSlechtste baas was by far die baas die ge moet doen om die cellen te laten opengaan imo
Ja Watte.
Om 9u en begonnen, en nu pas de eerste foe neer, we spreken 18u19...
Weliswaar smiddags ni gespeeld, maar zal toch makkelijk 3 a 5 uur ofzo geprobeerd te hebben op die cyan loong op turtle island.
Filmpje volgt, maar voor 1e keer brak ie mijne pluck of many niet af, en daarna lukte het uiteraard
Soms vind ik het toch echt random zelle.
Maar deze is ne fckr omdat ie per uithaal met zijn zwaard de helft van uw leven pakt doorgaans. En kweeni hoeveel cork screw fly by's waarbij ik 3 op de 4 schade pak, mijn timing zal ni juist gezeten hebben, maar als ge na zo lang proberen nog die timing ni kunt vinden wordt het triestig... Echt man, zo gedegouteerd van deze boss, zo oneerlijk als t maar kan zijn met die killer move van zijn zwaard af te vegen en dan een soort van ground pound dat ge moet maken dat ge uit de weg zijt.
In het filmpje lijkt het een easy boss, maar is echt een klootzakske ze
Uitgespeeld en Platinum , heel erg genoten van de game , Top !!!
1 minpuntje voor mij : New Game + was er teveel aan , je bent zo overpowerd dat je door alles heen walst.
.
. 

Yup, ginder goe rondkijken. Khad er eerst volledig over gekekenDie paarse circels op die cel? Ik zit daar nu
Oooh, ja die was ook wel retarded, mss dat die wel nr 1 spot verdiendSlechtste baas was by far die baas die ge moet doen om die cellen te laten opengaan imo

Kwestie van timing van je aanval, kan soms eens tegen vallen, maar soms kan je daar ook wel op anticiperen.Das toch al even geleden dat jullie bedoelen eh? Waar jullie van spreken is nog voor de prison..., niet ?
Wat ik bedoelde verlies ik mijn Xp, dat die aanval quasi nutteloos wordt daardoor, hij doet die attack die alle monkeys op afstand houdt en dan gaat ie wat hoveren zodat ze hem niet kunnen raken, terwijl mijn pluck of many maxed out is en zeer veel damage kan doen...
Ja klopt volledig.Top !.
Der nog eens doorgaan zo OP was nog cava. Gaat enorm vlot. Ik zat toen wel nog goed in de mood om te blijven knokke natuurlijk.
Als ze een volgende maken dan hoop ik dat ze sommige dingen een beetje anders doen zoals bunkerbudy al eens zei. Minder bullshit en echte harde boss fights. Maar niet hard omdat ze plots loko gaan en uber damage uit hun kont toveren.
En dan mogen ze het gerust een klein beetje moeilijker maken. Want nu was er echt geen straf om dood te gaan. Enkel maar iritatie![]()