Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunde geloven dat ik zelf niet meer goed wist wie de laatste van 3 wasChapter 4 nu se. Die laatste van 3 vond ik nu echt wel niks moeilijk aan precies?
Wel heel coole fight
Kunde geloven dat ik zelf niet meer goed wist wie de laatste van 3 was![]()
Vond ik persoonlijk wat een mindere fight en inderdaad zeer simpel.
Zelf heb ik gisteren avond chapter 4 uitgespeeld en ga nu naar 5 deze avond. Ik heb gelijk het gevoel dat mijn build begint OP te worden, bijna elke boss gaat in chapter 4 first try neer. Gisteren ook, final boss van chapter 4 first try dood, final boss van de secret area ook first try neer en een zeer befaamde boss van chaptere 4 waar er veel mee struggelde was ook neer in 2 tries. Niet omdat ik vind dat ik zelf goed speel ofzo, maar mijn damage output was echt enorm hoog + heel veel secundary healing via passives. Ik klop gewoon door de andere zijn aanval en heal bijna alles terug terwijl hij een crit van 2500 DPS op zijn kop krijgt.
Nu op zich niks mis mee voor mij, liever dan al dat gevloek zoals bij de 4de Loong in dit chapter, al zou ik wel willen weten hoe hard ik hem nu zou afgemaakt hebben op het einde van dit chapter, met al die extra upgrades dat ik nu nog heb gedaan en de nieuwe build, volgens mij was hij er aan geweest voor de moeite.
Chapter 5 was veel korter zeker eh @wolfen ?
Nice 1. ! Letss goo.
Jup chapter 5 is echt wel aan de korte kant. Wel zeker alles doen. Tis een kort chapter maar wel nog een leuk chapter. Tis tot secret world dat je ook zult moeten gaan voor plat. Hier krijg je jouw 4 bull irons. Alle 4 in de secret world. 1 in een kistje “ niet te missen en 3 van de end secret boss.

Ik wou net zeggen, die zijn van chapter 5 en er zijn er maar 4 xDEn zal wel niet dezelfde item zijn, heb er al 25 van die![]()
Dus al even samenvatten ik heb nodig:
- 8 Bull Irons voor nen armor set + wapen ( NG en NG+ elk 4 in ch5 )
- 4 Sky piercing Horn ( 3 van NG en 1 van NG+ )
- 9 Loong Pearls ( Ik ga er van uit 5 per run, dus nog 4 uit NG+? )
Mis ik nog iets van materials die je zeker allemaal moet mee pakken uit NG naar NG+? Volgens mij zijn er van de andere genoeg of is het 1 specifieke drop die je sowieso hebt als je alles gedaan hebt?
gewoon alles. Twas nog plezant ook om zo eens zwaar OP door de bazen te gaan.Ik ben wa aan het progressen in ch 3
Op korte tijd 2 van die iron bulls gepakt, die mag je dus niet gebruiken in crafts eh? Wat was dat andere materiaal dat je moest bijhouden?
Edit, @Bunkerbudy was mij voor met zo een vraag
En zal wel niet dezelfde item zijn, heb er al 25 van die![]()
.@wolfen hebt gij wa info over die horse dude in chapter 5?
Ik lees zo van alles van mensen bij wie da niet gelukt is en met aan die koord trekken enzo, ma nu heb ik schrik iets te mis doen en veel guides da iets anders zeggen en overal mensen die zeggen dat niet lukte of wel lukt.
Ik heb hem gesproken in elk chapter 1 - 4, mag ik in 5 nu gewoon aan die koord blijven trekken of hoe zit dat?
Ok, ik ga een backup nemen om zeker te zijn wel, ik las dat sommige bleven praten en dan in eens de Q vast liep of zo iets. Als ook dat je die andere karren van die Q moest eerst doen ook enzo, dus ik vertrouwde het voor geen meter. Ik las zelf dat je helemaal niet me hem moet praten in die kar de eerste keer ookIn chapter 5 moet je idd eerst aan die koort trekken. 4 a 5 x is zeker genoeg. Daarna moet je eigenlijk story progress maken tot aan de hall. De moment dat ge in die vlieg veranderd kom je bij een boss fight terecht. In diezelfde fight ga je uiteindelijk tegen ons paard moeten vechten. Pas daarna moet je terug naar dat karretje waar hij in opgesloten zit en kan je de zweep er uit halen.

Ok, ik ga een backup nemen om zeker te zijn wel, ik las dat sommige bleven praten en dan in eens de Q vast liep of zo iets. Als ook dat je die andere karren van die Q moest eerst doen ook enzo, dus ik vertrouwde het voor geen meter. Ik las zelf dat je helemaal niet me hem moet praten in die kar de eerste keer ook![]()
is een gemak om terug te keren. “ naar boven lopen na de shrine activeerd ook de end boss “Ja, ik wist dat het een andere Q was, maar met dat die paard cart deel is van die Q maar ook van dat horse NPC ding was het verwarrend.Neem zeker een back up. Maar die karren zijn een andere quest lijn. Dat is voor de secret world met zijn bijl. Die bronze silver en gold.
Het paard moet je elk chapter gesproken hebben en gevonden hebben. En na de boss battle waar je het paard tegen komt kan je hem gaan redden uit die kar “ lees zweep uithalen “. Dan krijg je zijn transformation. Die boss battle start na een cutscene als je in de Furnace Valley / The Emerald Hall toekomt. Kan je niet missen.
Voor die karretjes is het een andere npc en andere quest “ secret world “ de laatste krijg je ook zogoed als op het einde. Na dat die iron bal van de berg is gerold. Daarvoor moet je terug lopen naar beneden en is er een nieuw stuk open. Wel eerst naar boven lopen voor de shrineis een gemak om terug te keren. “ naar boven lopen na de shrine activeerd ook de end boss “
@wolfen , had jij dat allemaal zelf gevonden? Of toch wat quests opgezocht? Algemeen gesproken dan...
Ja, ik wist dat het een andere Q was, maar met dat die paard cart deel is van die Q maar ook van dat horse NPC ding was het verwarrend.
Vanavond probeer ik beide af te werken.

ik had het in men 2de run toen ik aan de “ secret world deur “ kwam. Die golden cart wou maar niet spawnen en cutscene kwam maar niet. Toen trok ik wel even licht groen in combinatie met daarna relatief wit. 

.Oei, wat was er misgelopen dan?Jup. De Q van ons paard als je hem iedere x bent tegen gekomen kan je niks meer met fout doen. Gewoon terug naar de zweep achter de battle.
Van die golden cart daar kan het wel tijdelijk fout lopenik had het in men 2de run toen ik aan de “ secret world deur “ kwam. Die golden cart wou maar niet spawnen en cutscene kwam maar niet. Toen trok ik wel even licht groen in combinatie met daarna relatief wit.
Tegen dat ik door had wat ik moest doen.
Oei, wat was er misgelopen dan?

.