Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef het op , hij is te sterk voor mij : ik gebruik mss hetgene wat je wil zeggen al , anders stuur het in bericht ofzo : kan maar nog es proberen , maar ik twijfel.Als je een kleine tip wil let me know. Hij is namelijk heel gevoelig aan 1 iets wat in uw inventory zit. Dan zou je normaal een grote kans maken om hem te killen.
Ik ben niet mee ? Snackbar ?
Ging om de platinum, new kids styleKortsluiting denk ik![]()

You win: ne curryworst spécialChapter 5 begonnen. Denk binnen een uurtje de plat te hebben !![]()

Gratz man! Ik kom wel eens af in post game met vragen en twijfels als die er zijn!
Oef hem juist neergelegd , wat een voldoening na 3 dagen proberen , morgen starten aan new game+Ik geef het op , hij is te sterk voor mij : ik gebruik mss hetgene wat je wil zeggen al , anders stuur het in bericht ofzo : kan maar nog es proberen , maar ik twijfel.
kheb kik gene tijd om die platinum te halen,zal nog paar weken duren
"100%" is nodig voor platinum dusja.@wolfen ,nu ben ik wel jaloers, maar je hebt er hard voor gewerkt, 100 % verdiend
Hoeveel uren? En had je 100% completion?

@wolfen ,nu ben ik wel jaloers, maar je hebt er hard voor gewerkt, 100 % verdiend
Hoeveel uren? En had je 100% completion?
Net nog eens gekeken. 82u op de teller.
Act 3 is idd wel aan de grote kant. Geniet er van. Voor je het weet is het gedaan en is de game uitkleine afkick
.
Ondertussen Astrobot gekocht voor men dochter. En natuurlijk voor mezelf ook
![]()
T werd tijd he jongMorgen eens herpakken zie
Weekje verlof eh, was even aan het detoxen alvorens terug in te vliegen...T werd tijd he jong