Black Myth: Wukong

Wil niks vertellen maar voor iedereen die grondig gaat. Schildpadje in chapter 3 heeft wel wat geheimen. Dus loop niet zomaar door.

Ook voor misschien mensen die dit leuk nieuws vinden “ niet zeker 🙈 “ er zijn nu toch al 2 bosses in chapter 3 die verplicht zijn om verder te geraken. Kwestie van het loop even door tactiek zal hier niet lukken :) wel eventueel loop even terug en grind een beetje.
We worden getraind naar het einde toe

hoop ik toch :unsure:

Vanaf welk punt spreken we over pest gedrag?

( niet de meest zotte boss, alle ten minste dat denk ik toch, ik heb hem eigenlijk niet zien vechten 😂 )

Laatst bewerkt:
Dom vraagje, in chapter 2 heb je zo een stuk na de die stone bosses waar je zo naar beneden sleert, links kan je zo terug aan land gaan en wat mobs killen, chest en will looten. Maar aan de rechterkant zitten er ook mobs te schieten, kan je die ook killen, is daar iets te doen of te bereiken? Op het eerste zicht geraak ik daar totaal niet op, maar misschien mis ik iets.

Dom vraagje, in chapter 2 heb je zo een stuk na de die stone bosses waar je zo naar beneden sleert, links kan je zo terug aan land gaan en wat mobs killen, chest en will looten. Maar aan de rechterkant zitten er ook mobs te schieten, kan je die ook killen, is daar iets te doen of te bereiken? Op het eerste zicht geraak ik daar totaal niet op, maar misschien mis ik iets.
Ik ben daar ook op geen enkel moment opgeraakt. Vroeg me het zelf ook af. Dus ikzelf heb geen manier gevonden.

Nice killerke ! Is het gewoon plots gelukt ? Of was het met mega geluk of heb je iets speciaal gedaan waar je ons naar zal laten zoeken en afzien tot je de tips en hints gaat geven 🙈🙈🙈

Weet je nog toen ik zei dat crit veel damage kan doen? Check die openings aanval, 1133 damage met 1 hit. 🏥

( Ter info: in beide fights heb ik wel eerst eens gewoon zonder skills tegen hun gevochten, kwestie van te weten en zien wat ze effectief doen 😂 )

Net men eerste game crash gehad. Midden in boss battle. Haha. Ging hem wel instant hebben. Niks is minder waar. Opnieuw zegt de game ! Ik heb er al voor minder zot weten komen.

Hm alé dus das hier precies wel een goe spel, 'k ga het mij dan ook maar es aanschaffen

Zijn de scores terecht?
Voor mijn gevoel wel. Een 8 is zeker correct. Ik haal er mijn fun wel uit. Soms wel wat easy. En op andere momenten enorm vloeken :-). Enorm veel side quests en dingen te ontdekken. Min puntje voor wie heel grondig gaat dat de onzichtbare muur echt wel vaak voorkomt :-)

Ik vind em iets beter nog dan Stellar Blade en dat spel gaf ik een 8, LoP vond ik dan nog net iets beter dan dit en was voor mij een 9.
Je voelt me dus al komen neem ik aan, voor mij is deze game so far een 3/10.

Man man, volledig van mijn melk na die brainfart transformation 😂

Wel insane, een combo van 80% van zijn HP tot wanneer ik moest terugvallen.

Man man, volledig van mijn melk na die brainfart transformation 😂

Wel insane, een combo van 80% van zijn HP tot wanneer ik moest terugvallen.

Goeie fight. Had zelf niet zo ver nagedacht bij zijn shock waves om een transformation er tussen te steken. Ik ben op een steen gesprongen. En daar beetje staan kijken naar zen mooie kunsten.

Ben in chapter 3 al even nu. En deze middag was ik plots in een vos veranderd. Ik dacht chapter 3 is groot. Na het avontuur met de vos ? Chapter 3 is enorm !!! Lol.

Ben ook een friendly boss tegen gekomen. Die zen move set heeft me toch ook even doen vloeken !

Goeie fight. Had zelf niet zo ver nagedacht bij zijn shock waves om een transformation er tussen te steken. Ik ben op een steen gesprongen. En daar beetje staan kijken naar zen mooie kunsten.
Het jouwe was slimmer hoor, ik dacht ej mss kan ik mij er gewoon door bruteforcen en wat aanvallen ondertussen. Ik had niet verwacht dat ik ge stunlocked ging zijn en daar gewoon wat ging staan niksen :p

En great, ik nu nog de final boss van 2 en ik start ook aan 3, man daar ga ik wrs een week over doen als jullie al zo lang over chapter 3 doen.

Terug
Bovenaan