Bitmain antminer L3+ (3stuks)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/10/2022 22:00

weseze

Member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
Bitmain antminer L3+
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Wortegem-Petegem
In werkende staat.
Ik heb er echter geen verstand van, dus ze mogen weg.
Ik ging ze eerst bij de papa installeren als zondagprojectje; zonnepanelen met terugdraaiden teller en massa's stroom over. Maar de mama wil zo geen rare dingen in huis...

Heb 3stuks werkend.
Een 4de is kapot + doos met vervangonderdelen.

Liefst afhalen, misschien kan je me dan uitleggen hoe ze werken en leer ik iets bij!

Bieden vanaf €10.
Liefst afhalen gezien het gewicht.

Staat ook op 2dehands.be met biedingen.

Biedingen sluiten af zaterdag 1 oktober 23:00 en 15mins na hoogste bod.

Laatst bewerkt:
Zelfs met zonnepanelen gaat ge al stevig wat overschot moeten hebben.
Als ge de elektriciteit zou moeten betalen gaat dat ding je vandaag ongeveer 320€/maand kosten, dat is na aftrek van wat het opbrengt aan bitcoins!
Met 3 stuks zit ge aan 1000€/maand :oink:

Als ge met het lawaai niet inzit heb je er wel wat verwarming van :coolbrows:

Ze minen geen bitcoins, dus als je ze aansluit op een netwerk dat je betaald in bitcoins doe je ergens verlies.

Momenteel inderdaad enkel rendement indien de stroom gratis komt van bv. zonnepanelen. En veel heb je niet nodig, je zet de miners gewoon uit als het overschot opgebruikt is, toch?

En hangt uiteraard af van hoeveel je betaald voor elektriciteit... (is historisch hoog momenteel) en wat je verwacht van de cryptowaardes... (historisch laag momenteel)

(of je gooit de miner op het containerpark en je hebt een enorm sterke gelijkstroom voeding...)

Maar dit terzijde, topic gaat over het verkopen van de miners, niet over de manier waarop ze geld kunnen opbrengen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan